sorteren op datum

Meer
17 mei 2011 23:54 #117 door benvan45
sorteren op datum werd gestart door benvan45
Sinds enkele dagen worden de nieuw ingelezen bestanden toch weer onderin gezet, terwijl ik het sorteren op 'aflopend' heb ingesteld. Dat ging heel goed, tot een poosje terug. Mijn eerste transactie is bijv. 1 jan 2011 en alle nieuw ingelezen bestanden kwamen keurig op datum gesorteerd, zodat ik de nieuwste altijd bovenaan de transactielijst kreeg en nu komen dus de nieuwste helemaal weer voor 1 januari te staan. Ik snap het niet, aangezien het eerst prima was.
Graag je hulp/oplossing.
Gr., Ben
Onderwerp is gesloten.
Meer
19 mei 2011 21:44 #119 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic sorteren op datum
Hallo Ben,

Ik denk dat dit veroorzaakt is door de overgang naar de nieuwe versie van QT. Ik ga er dit weekend naar kijken en zorg uiteraard voor een oplossing.
Onderwerp is gesloten.
Meer
19 mei 2011 23:39 #120 door benvan45
Beantwoord door benvan45 in topic sorteren op datum
Is prima, ik wacht rustig af.

Gr.,

Ben
Onderwerp is gesloten.
Meer
24 mei 2011 21:10 #129 door Tonnie
Hallo Ben,

Ik heb het probleem gevonden en opgelost. De nieuwe versie waarin dit is opgelost (1.32) is nu beschikbaar.

Mvg. Tonnie
Onderwerp is gesloten.
Meer
24 mei 2011 21:24 #131 door benvan45
Beste Tonnie,

Geweldig weer hoor, dank je wel! Alleen kan ik nog geen versie 1.32 zien, staat nog steeds op 1.30 in de download sectie.

Gr.,

Ben
Onderwerp is gesloten.
Meer
24 mei 2011 21:29 #132 door Tonnie

benvan45 wrote: Beste Tonnie,

Geweldig weer hoor, dank je wel! Alleen kan ik nog geen versie 1.32 zien, staat nog steeds op 1.30 in de download sectie.

Gr.,

Ben

Hallo Ben,

Wat vreemd. Als ik nu op internet kijk op de download pagina zie ik toch echt 1.32. Ik heb deze versie ook weer zelf opgehaald en ook dat is versie 1.32. Waar zie je dan 1.30 staan?

Mvg. Tonnie
Onderwerp is gesloten.
Meer
24 mei 2011 22:25 #134 door benvan45
De huidige versie is 1.30 (26-04-2011) en alleen beschikbaar voor Windows. Aan een Linux versie wordt gewerkt.
U kunt deze hier downloaden.

Dit is wat ik te zien krijg als ik je website open en op de download button druk! Maar de download setup.exe is wel 1.32, dus vreemd hoor. Je hebt toch geen twee websites?

Gr., Ben
Onderwerp is gesloten.
Meer
24 mei 2011 22:36 #135 door benvan45
Heel raar, heb de website ververst en nu staat er wel 1.32. Dat is mij een raadsel, want als je toch een aangepaste website opent, zou verversen toch geen verschil mogen maken?
Nou ja.......het zal wel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Het sorteren is weer perfect en daar gaat het om, toch?
Succes en groeten,

Ben
Onderwerp is gesloten.