Iemand linux versie kunnen installeren op Linux Mint 22?
- Kees de Ridder
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 jan 2026 17:40 #6430
door Kees de Ridder
Iemand linux versie kunnen installeren op Linux Mint 22? werd gestart door Kees de Ridder
Nu het nog kan even een vraagje. 
Ik ben overgestapt op Linux. Ik heb het bestand gedownload, rechten voor uitvoeren gegeven maar ik krijg de boel niet aan de praat. Als ik het bestand uitvoer dan krijg ik:
Ben heel benieuwd of hier nog leven zit in het forum.
Ik ben overgestapt op Linux. Ik heb het bestand gedownload, rechten voor uitvoeren gegeven maar ik krijg de boel niet aan de praat. Als ik het bestand uitvoer dan krijg ik:
Als noob op linux loop ik vast.kees@kees:~/Downloads$ sudo apt-get install BankTrans-2-89
Reading package lists... Done
Building dependency tree... Done
Reading state information... Done
E: Unable to locate package BankTrans-2-89
Ben heel benieuwd of hier nog leven zit in het forum.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees de Ridder
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 jan 2026 19:29 - 30 jan 2026 19:30 #6431
door Kees de Ridder
Beantwoord door Kees de Ridder in topic Iemand linux versie kunnen installeren op Linux Mint 22?
Inmiddels oplossing gevonden. Voor wie geïnteresseerd is:
Ik probeerde te installeren vanuit de Terminal. Dat ging dus fout. Vanuit filemanager (nemo) properties goed gezet (uitvoerbaar bestand) en bij 'openen met' "Install" ingevoerd. Leek niet te werken maar na een herstart loopt het als een zonnetje.
Ik probeerde te installeren vanuit de Terminal. Dat ging dus fout. Vanuit filemanager (nemo) properties goed gezet (uitvoerbaar bestand) en bij 'openen met' "Install" ingevoerd. Leek niet te werken maar na een herstart loopt het als een zonnetje.
Laatst bewerkt 30 jan 2026 19:30 door Kees de Ridder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.