Import format AMEX

Meer
09 nov 2022 18:58 #6026 door Trudy
Import format AMEX werd gestart door Trudy
Goedenavond,

Het lukt me niet meer om csv bestanden van American Express te importeren. Is hier een update voor? 

Alvast hartelijk dank! 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 nov 2022 08:45 #6027 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Import format AMEX
Hallo Trudy,

Daar wil ik wel naar kijken maar dan dan heb ik een beschrijving van het formaat en/of een voorbeeldbestand nodig. Als je me dit toe zou kunnen sturen dan zal ik BankTrans aanpassen zodat ook deze bank wordt ondersteund.

Het voorbeeldbestand moet een aantal regels bevatten. Ik snap dat hierin privacy gevoelige gegevens staan en je mag dit dan ook aanpassen met bv kladblok (notepad) voordat je dit verstuurd. Gebruik geen excel want die past de structuur van het bestand aan waardoor ik er niets meer aan heb.

mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 aug 2023 23:38 #6146 door Anne
Beantwoord door Anne in topic Import format AMEX
Hai Tonnie, wat heb je precies nodig zodat Amex weer geimporteerd kan worden? Ik kan de volgende formaten downloaden: CSV, Excel, Quickbooks, Quicken

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 aug 2023 12:59 #6147 door Kees
Beantwoord door Kees in topic Import format AMEX
Dag Anne,

Momenteel wordt het csv-formaat ondersteund. Is de meest voor de hand liggende keuze.
 
Excel is een optie. De laatste twee zou ik niet gebruiken, omdat dit boekhoudpakketafhankelijke (mooi woord  ) formaten zijn.

Stuur het geanonimiseerde bestand naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Growing a better world together
Empowering us all

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Powered by Kunena