Meerdere kolommen in transactieoverzicht sorteren
- HdV
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
03 mrt 2012 11:00 #436
door HdV
Met vriendelijke groet,
Henk
Meerdere kolommen in transactieoverzicht sorteren werd gestart door HdV
Tonnie,
Ik heb al een paar keer de behoefte gehad om meerdere transactiekolommen te sorteren. Is het mogelijk om dat ooit in te bouwen?
Ik heb een programma waarin dat simpel gaat door bij een volgende kolom de Shift-toets in te drukken tijdens het aanklikken van de kolomkop, waarbij dan bijv. met Shift-Ctrl voor die kolom een omgekeerde volgorde kan worden ingesteld. Bovendien kan je die setting daar dan ook nog fixeren.
Ik zal je separaat een screendump sturen.
Groeten,
Henk
Ik heb al een paar keer de behoefte gehad om meerdere transactiekolommen te sorteren. Is het mogelijk om dat ooit in te bouwen?
Ik heb een programma waarin dat simpel gaat door bij een volgende kolom de Shift-toets in te drukken tijdens het aanklikken van de kolomkop, waarbij dan bijv. met Shift-Ctrl voor die kolom een omgekeerde volgorde kan worden ingesteld. Bovendien kan je die setting daar dan ook nog fixeren.
Ik zal je separaat een screendump sturen.
Groeten,
Henk
Met vriendelijke groet,
Henk
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
17 mei 2012 11:48 #466
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Meerdere kolommen in transactieoverzicht sorteren
Hallo Henk,
Ik heb dit bekeken en dit is binnen de ontwikkelingomgeving die ik gebruik helaas standaard niet mogelijk. Hierdoor gaat het mij zeer veel tijd kosten om dit in te bouwen. Ik heb het op mijn todo-lijstje gezet maar ik verwacht hier voorlopig niet aan toe te komen.
Mvg., Tonnie
Ik heb dit bekeken en dit is binnen de ontwikkelingomgeving die ik gebruik helaas standaard niet mogelijk. Hierdoor gaat het mij zeer veel tijd kosten om dit in te bouwen. Ik heb het op mijn todo-lijstje gezet maar ik verwacht hier voorlopig niet aan toe te komen.
Mvg., Tonnie
- NaViGAr
-
Minder
Lees meer
26 dec 2020 09:45 #5473
door NaViGAr
NaViGAr
Ik gebruik Belfius Bank
Beantwoord door NaViGAr in topic Meerdere kolommen in transactieoverzicht sorteren
Dag Tonnie
Ik weet dat dit een oud bericht is, maar heb je dit nog altijd op het todo-lijstje staan?
Deze functionaliteit zou in ieder geval wel handig zijn.
Alvast bedankt!
Ik weet dat dit een oud bericht is, maar heb je dit nog altijd op het todo-lijstje staan?
Deze functionaliteit zou in ieder geval wel handig zijn.
Alvast bedankt!
NaViGAr
Ik gebruik Belfius Bank