Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

file Tja... die consistentie.

Lees meer
17 jan 2012 21:47 #363 door HdV
Tja... die consistentie. werd gestart door HdV
Tonnie,

In de werkbalk kunnen items van Rekeningen en Filters in de respectievelijke filtervelden geladen worden door er dubbel op te klikken.
Intuïtief doe ik dat bij Categorieën ook ieder keer. Dan wordt echter het editscherm geopend.

Is het een idee om, ondermeer vanwege consitentie, ook bij Categorieën het filter via dubbelklikken te vullen?
Bij categorieen die subs bevatten zou dat nu mis gaan. Immers, daar wordt thans bij dubbelklikken de tak geopend. Dat zou opgelost kunnen worden door de boom in-/uitklappen uitsluitend via (enkel)klikken op het pijltje te doen. Dubbelklikken op die categorie zelf laadt hem dan in het filter. Een categorie editten zou dan alleen nog maar via RMK/Eigenschappen kunnen.

Nogmaals... zo maar een idee.

Groeten,
Henk

Met vriendelijke groet,
Henk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jan 2012 07:18 #364 door HdV
Beantwoord door HdV in topic Tja... die consistentie.

In de werkbalk kunnen items van Rekeningen en Filters in de respectievelijke filtervelden geladen worden door er dubbel op te klikken.
Intuïtief doe ik dat bij Categorieën ook ieder keer. Dan wordt echter het editscherm geopend.
...
Bij categorieen die subs bevatten zou dat nu mis gaan. Immers, daar wordt thans bij dubbelklikken de tak geopend.

De mogelijkheid om het voorgaande bericht te wijzigen is in phpBB vreemd genoeg niet beschikbaar. Maar ik was nog vergeten toe te voegen: Er is thans dus ook inconsistentie bij de onderlinge items in Categorieën i.g.v. dubbelklikken.

Groeten,
Henk

Met vriendelijke groet,
Henk

Lees meer
28 okt 2012 14:40 - 28 okt 2012 14:57 #628 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Re: Tja... die consistentie.
Hallo Henk,

Ik heb het dubbelklikken op de categorieën aangepast. Vanaf nu wordt bij een dubbelklik de categorie toegevoegd aan het filter, net als bij de rekeningen en filters. Dit overigens alleen maar voor categorieën die geen kinderen hebben. Als er wel kinderen zijn, wordt de categorie opgeklapt. Direct filteren op een categorie met kinderen heeft denk sowieso niet zo veel zin omdat daar waarschijnlijk niets aan is toegekend.

Deze aanpassing is aanwezig vanaf versie 1.78 (binnenkort beschikbaar).

Mvg., Tonnie
Laatst bewerkt 28 okt 2012 14:57 door Tonnie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HdV

Lees meer
28 okt 2012 15:08 - 28 okt 2012 22:05 #629 door HdV
Beantwoord door HdV in topic Re: Tja... die consistentie.
Tonnie,

Direct filteren op een categorie met kinderen heeft denk sowieso niet zo veel zin omdat daar waarschijnlijk niets aan is toegekend.

Wellicht toch aardig om te weten: ik filter momenteel ook met een paar 'parent'-categorieën.

Deze aanpassing is aanwezig vanaf versie 1.78 (binnenkort beschikbaar).

Heb ik 1.77 gemist? Staat nu namelijk niet in het downloadscherm.

Met vriendelijke groet,
Henk
Laatst bewerkt 28 okt 2012 22:05 door HdV.

Gemaakt door Kunena