Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

file Filteractivering, Totalentabel-koppen en Detailtitels

Lees meer
05 sept 2011 12:21 #244 door HdV
Tonnie,

Na je verzoek om suggesties niet onder de pet te houden dan hier nog een aantal kleine (cosmetische) puntjes t.b.v. het gebruiksgemak.
1) Intuïtief dubbelklik ik op een filter om het te activeren, maar dat werkt dan niet. Is het een idee om dat, naast de RMK, ook mogelijk te maken?
2) Ik mis een beetje de koppen boven de twee kolommen in het Totalen-blok. Daarbij denk ik aan # Transacties boven de eerste kolom. De tweede kolom dekt twee begrippen: Saldo voor de eerste rij (Saldo) en Totaal voor de Filter- en Selectie-rij. De tabel zou dus gedeeld moeten worden, zodat de tweede kolom twee titels kan krijgen. De rij-titel Saldo zou dan wellicht iets anders moeten worden, bijv. Administratie.
3) Is het mogelijk om in de Details-tab de 3 velden achter Code/Type apart van eigen titel te voorzien? Nu is het een beetje gissen.

Groeten,
Henk

Met vriendelijke groet,
Henk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09 sept 2011 20:18 #245 door Tonnie
Hallo Henk,

Bedankt voor de opmerkingen. Ik ga er binnenkort mee aan de slag.

Lees meer
04 mrt 2012 18:17 #443 door Tonnie
Hallo Henk,

Het eerste punt (dubbelklikken op een opgeslagen filter om het te activeren) was al eerder doorgevoerd. De andere twee verzoeken zijn vanaf versie 1.66 (nu online) hopelijk ook opgelost.

Mvg., Tonnie

Lees meer
11 mrt 2012 22:27 #450 door HdV
Tonnie,

In mijn (1.67-)administratie, waarin geen filter actief is (dus in het Totalenblok gelijke aantallen in de velden Totaal en Filter), zijn de bedragen (eronder) verschillend.
In eerste beschouwing lijkt me dat verwarrend. Hoe moet dat gelezen worden?

Groeten,
Henk

Met vriendelijke groet,
Henk

Lees meer
12 mrt 2012 20:44 #451 door Tonnie
Hallo Henk,

Dat komt door de beginsaldo's. De waarde die bij het totaal wordt getoond is inclusief het beginsaldo, de waarde bij het filter en de selectie zijn altijd zonder het beginsaldo. Ik zal in een volgende versie eens kijken of ik hier een 'tooltip' kan toevoegen waarin dit wordt uitgelegd.

Mvg., Tonnie

Gemaakt door Kunena