configuratie bestand?
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
07 mei 2022 10:21 #5935
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic configuratie bestand?
Hallo Wil,
Dat hoeft niet hoor. Als een topic is afgehandeld verzet ik altijd zelf het icoontje. Dat is voor dit topic inmiddels ook al gedaan.
Mvg., Tonnie
Dat hoeft niet hoor. Als een topic is afgehandeld verzet ik altijd zelf het icoontje. Dat is voor dit topic inmiddels ook al gedaan.
Mvg., Tonnie
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Kees
-
Minder
Lees meer
07 mei 2022 12:21 - 07 mei 2022 12:23 #5937
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic configuratie bestand?
@Wil. Als je - de volgende keer - zelf het topic wilt sluiten, selecteer je het bovenste topic. Dit is degene die jij aangemaakt hebt. Onder jouw post staat de knop Actie. Klik op het pijltje en kies Bewerk. Hiermee open je jouw post en bovenaan staat de balk met icoontjes waarvan je de meest rechtse selecteert.
Klik op Verzenden en de aangepaste post wordt teruggezet.
@Tonnie. Alle BankTrans gebruikers gaan nu driftig op zoek naar Hyper-V. Deze post gaat exploderen.
Hyper-V is geïntroduceerd met Windows 8, Windows 7 gebruikers (als die er nog zijn) ga je teleurstellen. Oh ja, Hyper-V zit in de Pro en Enterprise editie van Windows 10. Gok dat de meeste gebruikers over Windows 10 Home beschikken.
Ideaal cadeau voor Moederdag: Schat ik heb voor jou de upgrade naar Windows 10 Pro besteld. Ben je blij?
Klik op Verzenden en de aangepaste post wordt teruggezet.
@Tonnie. Alle BankTrans gebruikers gaan nu driftig op zoek naar Hyper-V. Deze post gaat exploderen.
Hyper-V is geïntroduceerd met Windows 8, Windows 7 gebruikers (als die er nog zijn) ga je teleurstellen. Oh ja, Hyper-V zit in de Pro en Enterprise editie van Windows 10. Gok dat de meeste gebruikers over Windows 10 Home beschikken.
Ideaal cadeau voor Moederdag: Schat ik heb voor jou de upgrade naar Windows 10 Pro besteld. Ben je blij?
Growing a better world together
Empowering us all
Laatst bewerkt 07 mei 2022 12:23 door Kees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
- Wil
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
07 mei 2022 13:50 #5938
door Wil
Beantwoord door Wil in topic configuratie bestand?
@Tonnie, hier:
365tips.be/tutorial-hyper-v-installeren-...0Windows%2011%20host.
staat volledig beschreven hoe Hyper-V geinstalleerd kan worden in WIndows 11. Heb hem inmiddels draaien!!
365tips.be/tutorial-hyper-v-installeren-...0Windows%2011%20host.
staat volledig beschreven hoe Hyper-V geinstalleerd kan worden in WIndows 11. Heb hem inmiddels draaien!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie