Extra balans per catogorie
- Daan
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
29 jan 2022 12:07 - 29 jan 2022 12:15 #5871
door Daan
Extra balans per catogorie werd gestart door Daan
Hi Ieder,
Iedere maand maak ik nu met banktrans een export van mijn inkomsten en uitgaven en dit is heel erg handig voor het grote plaatje (kosten / baten).
Hierin loop ik er wel tegenaan dat ik bepaalde kruisposten heb, bijvoorbeeld brandstof. Een deel wordt terug betaalt vanuit de gezamelijke rekening (bijvoorbeeld als er iets voorgeschoten is).
Een voorbeeld hieronder:
Deze maand heb ik bijvoorbeeld 50,48 euro uit gegeven aan brandstof, en een betaling gehad vanuit de gezamelijke rekening dit was 35,24. Hierdoor heb ik al met al 15,24 zelf betaald. Alleen moet ik dit nu zelf uitrekenen, door dit er naast te schrijven. Wellicht kan dit makkelijker door er een rij naast te zetten met totaal per categorie
Tevens wordt dit geld terug gestort, zodat ik precies weet hoeveel ik uitgeef aan een bepaalde catogorie
Iedere maand maak ik nu met banktrans een export van mijn inkomsten en uitgaven en dit is heel erg handig voor het grote plaatje (kosten / baten).
Hierin loop ik er wel tegenaan dat ik bepaalde kruisposten heb, bijvoorbeeld brandstof. Een deel wordt terug betaalt vanuit de gezamelijke rekening (bijvoorbeeld als er iets voorgeschoten is).
Een voorbeeld hieronder:
Deze maand heb ik bijvoorbeeld 50,48 euro uit gegeven aan brandstof, en een betaling gehad vanuit de gezamelijke rekening dit was 35,24. Hierdoor heb ik al met al 15,24 zelf betaald. Alleen moet ik dit nu zelf uitrekenen, door dit er naast te schrijven. Wellicht kan dit makkelijker door er een rij naast te zetten met totaal per categorie
Tevens wordt dit geld terug gestort, zodat ik precies weet hoeveel ik uitgeef aan een bepaalde catogorie
Bijlagen:
Laatst bewerkt 29 jan 2022 12:15 door Daan.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
15 feb 2022 17:20 #5890
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Extra balans per catogorie
Hallo Daan,
Dat is inderdaad een nuttige toevoeging. Ik heb het ook meteen gedaan. De aanpassing is beschikbaar vanaf versie 2.86 (vanaf nu online).
Mvg., Tonnie
Dat is inderdaad een nuttige toevoeging. Ik heb het ook meteen gedaan. De aanpassing is beschikbaar vanaf versie 2.86 (vanaf nu online).
Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Daan
- Daan
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
15 feb 2022 21:55 #5893
door Daan
Beantwoord door Daan in topic Extra balans per catogorie
Ik heb het inmiddels draaien
, tnx

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
- Daan
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
27 feb 2022 14:39 - 27 feb 2022 14:42 #5906
door Daan
Beantwoord door Daan in topic Extra balans per catogorie
Hi Tonnie,Ik heb de tijd kunnen vinden om naar de feature te kijken en ik wordt er echt heel blij van (scheelt super veel werk)
.Een van de dingen die er nu (nog) wel inzitten is dat totalen wel rood zijn, maar niet in de min staan. Bijvoorbeeld het screenshot hieronder: Als we kijken naar het totaal vervoer, hebben we een betaling van 35,24 (terug betaling vanuit werk), en een betaling die ik zelf moet doen van 104,54. Dan komen we op een totaal betalen kosten van €69,30 (3de kolomn). Maar dit zou toch een -getal moeten zijn?
Bijlagen:
Laatst bewerkt 27 feb 2022 14:42 door Daan.