saldo totalen in budgetscherm onjuist getotaliseerd
- Frans Jansen
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
19 jan 2022 19:37 #5869
door Frans Jansen
saldo totalen in budgetscherm onjuist getotaliseerd werd gestart door Frans Jansen
betreft saldo optie in het budgetscherm.
de totalen van de 'bij-' en 'af-' bedragen moeten voor het totaal van de hele kolom bij elkaar worden opgeteld en niet afgetrokken.
groet Frans
de totalen van de 'bij-' en 'af-' bedragen moeten voor het totaal van de hele kolom bij elkaar worden opgeteld en niet afgetrokken.
groet Frans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
20 jan 2022 17:59 #5870
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic saldo totalen in budgetscherm onjuist getotaliseerd
Hallo Frans,
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoeld. Kan je een voorbeeldje geven?
Mvg., Tonnie
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoeld. Kan je een voorbeeldje geven?
Mvg., Tonnie
- Frans Jansen
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
01 feb 2022 11:59 #5875
door Frans Jansen
Beantwoord door Frans Jansen in topic saldo totalen in budgetscherm onjuist getotaliseerd
beste Tonnie, heb je nog eea kunnen bekijken nadat ik je een voorbeeld gestuurd heb?
Alvast dank en groet,
Frans
Alvast dank en groet,
Frans
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
06 feb 2022 10:19 #5878
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic saldo totalen in budgetscherm onjuist getotaliseerd
Hallo Frans,
Ik heb zo te zien geen voorbeeldje ontvangen. Wellicht is er iets foutgegaan, zou je het nog eens kunnen sturen (naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)?
Mvg., Tonnie
Ik heb zo te zien geen voorbeeldje ontvangen. Wellicht is er iets foutgegaan, zou je het nog eens kunnen sturen (naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)?
Mvg., Tonnie
- Frans Jansen
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
10 feb 2022 10:15 - 10 feb 2022 10:18 #5886
door Frans Jansen
Beantwoord door Frans Jansen in topic saldo totalen in budgetscherm onjuist getotaliseerd
Tonnie, hier het voorbeeld:
Het budgetscherm met selectie "saldo" geeft voor januari een totaal-stand aan van -471. De specificatie geeft aan; "bij": +32 en "af" -439. In de "saldo" modus is de correcte uitkomst -407.
Ik heb immers meer inkomsten dan begroot en meer uitgaven dan begroot. Voor het totaal moet het systeem beide bedragen optellen in de "saldo" modus en niet aftrekken wat nu gebeurt.
Groet, Frans
Het budgetscherm met selectie "saldo" geeft voor januari een totaal-stand aan van -471. De specificatie geeft aan; "bij": +32 en "af" -439. In de "saldo" modus is de correcte uitkomst -407.
Ik heb immers meer inkomsten dan begroot en meer uitgaven dan begroot. Voor het totaal moet het systeem beide bedragen optellen in de "saldo" modus en niet aftrekken wat nu gebeurt.
Groet, Frans
Laatst bewerkt 10 feb 2022 10:18 door Frans Jansen.