Selecteren transacties zonder bijlage.
- C.G.Mirer
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
13 nov 2021 22:57 #5819
door C.G.Mirer
Selecteren transacties zonder bijlage. werd gestart door C.G.Mirer
Hallo Tonnie,
Ik sla bij alle transacties een pdf van de factuur of kassabon e.d. op in banktrans als bijlage.
Kan je een filtermogelijkheid maken om transacties zonder bijlage - of juist met bijlage - te selecteren.
Zeker waar de omschrijving vaak vrij cryptisch is, is een bijlage vaak handig.
m.v.g. Carel
Ik sla bij alle transacties een pdf van de factuur of kassabon e.d. op in banktrans als bijlage.
Kan je een filtermogelijkheid maken om transacties zonder bijlage - of juist met bijlage - te selecteren.
Zeker waar de omschrijving vaak vrij cryptisch is, is een bijlage vaak handig.
m.v.g. Carel
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Kees
-
Minder
Lees meer
14 nov 2021 15:23 #5820
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Selecteren transacties zonder bijlage.
Goedendag Carel,
Tot dit gerealiseerd is, kun je als alternatief sorteren op het veld Bijlage.
Het transactiescherm is normaliter gesorteerd op Boekingsdatum, maar eenmaal klikken op Bijlage toont eerst alle transacties zónder bijlage. Nogmaals klikken juist wél met een bijlage.
Zelf gebruik ik een andere methode:
Al de cryptische omschrijvingen van bedrijven zet ik in het veld Opmerkingen. In het veld Omschrijving vervolgens een zinvolle omschrijving, zoals Abonnement november 2021, of Contributie 2021, etc.
Tot dit gerealiseerd is, kun je als alternatief sorteren op het veld Bijlage.
Het transactiescherm is normaliter gesorteerd op Boekingsdatum, maar eenmaal klikken op Bijlage toont eerst alle transacties zónder bijlage. Nogmaals klikken juist wél met een bijlage.
Zelf gebruik ik een andere methode:
Al de cryptische omschrijvingen van bedrijven zet ik in het veld Opmerkingen. In het veld Omschrijving vervolgens een zinvolle omschrijving, zoals Abonnement november 2021, of Contributie 2021, etc.
Growing a better world together
Empowering us all
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.