Overzicht/Rapportage totalen per periode
- RonnyK
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
17 mei 2021 09:14 #5716
door RonnyK
Overzicht/Rapportage totalen per periode werd gestart door RonnyK
Vergelijkbaar met de kolommen die de vermogensontwikkeling van de geselecteerde rekeningen weergeeft, zou het mooi zijn om een tabel-overzicht te hebben, waar de periode-totalen (b.v. maand-totalen) van de geselecteerde rekeningen weer te geven.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
04 juli 2021 15:28 - 04 juli 2021 15:28 #5726
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Overzicht/Rapportage totalen per periode
Hallo RonnyK,
Het is me niet helemaal duidelijk wat je wil. Zou je een voorbeeld kunnen aanleveren.
Mvg., Tonnie
Het is me niet helemaal duidelijk wat je wil. Zou je een voorbeeld kunnen aanleveren.
Mvg., Tonnie
Laatst bewerkt 04 juli 2021 15:28 door Tonnie.
- RonnyK
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
06 juli 2021 08:36 #5737
door RonnyK
Beantwoord door RonnyK in topic Overzicht/Rapportage totalen per periode
Hi Tonnie,
dank voor je antwoord (en inspanning op de tool!)
Wat ik bedoelde met de vraag, was een meer tekstuele rapportage, vergelijkbaar met 'Grafieken'. Bij 'Grafieken'zie je de vermogenswijziging per periode. Hetzelfde, zou ik graag in een rapport zien. Dus rapportage als: Beginsaldo, Bijboekingen, Afboekingen, Eindsaldo. Reden van vragen voor meer een rapportage dan een grafiek, is omdat vanuit Grafiek de waardes enkel te zien zijn bij 'hoveren', dus minder makkelijk over nemen zijn en niet zo tekstueel leesbaar als de Grafiek (m.a.w. de data zit al in de Grafiek, alleen vroeg ik af of dit niet in een meer rapport-layout kon worden opgegeven).
dank voor je antwoord (en inspanning op de tool!)
Wat ik bedoelde met de vraag, was een meer tekstuele rapportage, vergelijkbaar met 'Grafieken'. Bij 'Grafieken'zie je de vermogenswijziging per periode. Hetzelfde, zou ik graag in een rapport zien. Dus rapportage als: Beginsaldo, Bijboekingen, Afboekingen, Eindsaldo. Reden van vragen voor meer een rapportage dan een grafiek, is omdat vanuit Grafiek de waardes enkel te zien zijn bij 'hoveren', dus minder makkelijk over nemen zijn en niet zo tekstueel leesbaar als de Grafiek (m.a.w. de data zit al in de Grafiek, alleen vroeg ik af of dit niet in een meer rapport-layout kon worden opgegeven).