Transactie handmatig toegekend na invullen extra categorie
- NaViGAr
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
27 dec 2020 11:43 - 17 jan 2021 11:12 #5487
door NaViGAr
NaViGAr
Ik gebruik Belfius Bank
Transactie handmatig toegekend na invullen extra categorie werd gestart door NaViGAr
Wanneer de transacties worden geïmporteerd en automatisch worden gecategoriseerd, voeg ik aan sommige transacties een 'Extra categorie' toe.
Als ik aan de rest van de transactie niets wijzig, blijft de eigenschap 'Handmatig toegekend' op Nee staan.
Wanneer ik dan later opnieuw alle transacties automatisch wil laten categoriseren, overschrijft (verwijdert) BT mijn extra categorie.
Dit lijkt me een bug, vermits dit volgens mij niet de bedoeling kan zijn.
Als er een extra categorie wordt toegekend (handmatig, want automatisch kan dit niet), zou de eigenschap 'Handmatig toegekend' op Ja moeten komen staan.
Kan iemand dit fenomeen even testen en bevestigen?
Als ik aan de rest van de transactie niets wijzig, blijft de eigenschap 'Handmatig toegekend' op Nee staan.
Wanneer ik dan later opnieuw alle transacties automatisch wil laten categoriseren, overschrijft (verwijdert) BT mijn extra categorie.
Dit lijkt me een bug, vermits dit volgens mij niet de bedoeling kan zijn.
Als er een extra categorie wordt toegekend (handmatig, want automatisch kan dit niet), zou de eigenschap 'Handmatig toegekend' op Ja moeten komen staan.
Kan iemand dit fenomeen even testen en bevestigen?
NaViGAr
Ik gebruik Belfius Bank
Laatst bewerkt 17 jan 2021 11:12 door NaViGAr.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.