Ongekende bank toevoegen
- Hannie Mommers
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
09 nov 2019 09:26 #4984
door Hannie Mommers
Ongekende bank toevoegen werd gestart door Hannie Mommers
Ha Tonnie,
jij had het er een tijdje terug over dat het binnenkort mogelijk is om rekeningen toe te voegen van banken die niet in jouw systeem zitten. Kan dat?
jij had het er een tijdje terug over dat het binnenkort mogelijk is om rekeningen toe te voegen van banken die niet in jouw systeem zitten. Kan dat?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Machiel de Wit
-
Minder
Lees meer
11 nov 2019 20:09 - 11 nov 2019 20:10 #4990
door Machiel de Wit
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic Ongekende bank toevoegen
Tot nu heeft Tonnie vrijwel alle banken kunnen toevoegen.
Als je even meldt om welke bank het gaat dan kom je het sneller te weten.
Als je even meldt om welke bank het gaat dan kom je het sneller te weten.
Met vriendelijke groet,
MdW.
Laatst bewerkt 11 nov 2019 20:10 door Machiel de Wit.
- Hannie Mommers
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
12 nov 2019 15:38 #4994
door Hannie Mommers
Beantwoord door Hannie Mommers in topic Ongekende bank toevoegen
Het gaat om Deutsche Bank Spanje. Wat wellicht maar weinig mensen nodig hebben, vandaar dat ik Tonny niet met veel werk op wilde zadelen.

- Tonnie
-
Minder
Lees meer
12 nov 2019 19:02 #4997
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Ongekende bank toevoegen
Hallo,
Die mogelijkheid komt er inderdaad aan. De programmatuur voor het inlezen zit er al in (alle laatst toegevoegde formaten maken hier al gebruik van). Alleen het maken van de nodige instellingen voor een nieuw formaat zijn nu nog niet mogelijk. Daar ben ik nog mee bezig.
Betreffende de Deutsche Bank Spanje, als deze het N43 formaat kunnen aanleveren dan ben je wellicht al geholpen met de laatste versie van BankTrans (2.77). Deze kan dit formaat inlezen. Ik heb begrepen dat dit in Spanje veel wordt gebruikt.
Mvg., Tonnie
Die mogelijkheid komt er inderdaad aan. De programmatuur voor het inlezen zit er al in (alle laatst toegevoegde formaten maken hier al gebruik van). Alleen het maken van de nodige instellingen voor een nieuw formaat zijn nu nog niet mogelijk. Daar ben ik nog mee bezig.
Betreffende de Deutsche Bank Spanje, als deze het N43 formaat kunnen aanleveren dan ben je wellicht al geholpen met de laatste versie van BankTrans (2.77). Deze kan dit formaat inlezen. Ik heb begrepen dat dit in Spanje veel wordt gebruikt.
Mvg., Tonnie
- Hannie Mommers
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
26 dec 2019 15:34 #5039
door Hannie Mommers
Suf van mij - ik zie dit antwoord nu pas.
Ik weet niet wat een N43 formaat is, Tonnie. Ik kan het als excel downloaden of als pdf. Excel kan ik natuurlijk zelf naar csv exporteren.
Nu ik toch bezig ben, nog een andere vraag: Ik mis Binckbank in jouw overzicht. Dat is een Nederlandse bank, dus ik vroeg me af of die wel of niet kan worden geïmporteerd?
Dank je wel voor je moeite!
Ik weet niet wat een N43 formaat is, Tonnie. Ik kan het als excel downloaden of als pdf. Excel kan ik natuurlijk zelf naar csv exporteren.
Nu ik toch bezig ben, nog een andere vraag: Ik mis Binckbank in jouw overzicht. Dat is een Nederlandse bank, dus ik vroeg me af of die wel of niet kan worden geïmporteerd?
Dank je wel voor je moeite!
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
04 jan 2020 10:03 #5056
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Ongekende bank toevoegen
Hallo Hannie,
Als ze het n43 formaat niet noemen zullen ze het ook niet aanleveren. Je zal dan de excel moeten downloaden. Ik ben overigens bijna klaar met de mogelijkheid om zelf een import-formaat te definiëren. Ik verwacht de eerste versie daarvan te kunnen aanleveren in de volgende versie van BankTrans. Het zal dan nog niet optimaal werken maar dan kan het wel al getest worden.
Betreffende Binck, daar zit wel al iets voor in maar daar waren nog problemen mee. Ik heb helaas ook geen goed testbestand. Indien mogelijk mag je me dit toesturen, dan kan ik het gelijk in orde maken (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).
Mvg., Tonnie
Als ze het n43 formaat niet noemen zullen ze het ook niet aanleveren. Je zal dan de excel moeten downloaden. Ik ben overigens bijna klaar met de mogelijkheid om zelf een import-formaat te definiëren. Ik verwacht de eerste versie daarvan te kunnen aanleveren in de volgende versie van BankTrans. Het zal dan nog niet optimaal werken maar dan kan het wel al getest worden.
Betreffende Binck, daar zit wel al iets voor in maar daar waren nog problemen mee. Ik heb helaas ook geen goed testbestand. Indien mogelijk mag je me dit toesturen, dan kan ik het gelijk in orde maken (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).
Mvg., Tonnie
- Hannie Mommers
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
04 jan 2020 10:26 #5057
door Hannie Mommers
Fantastisch, Tonnie. Ik stuur je iets toe.