Toekennen categorieën handmatige transacties.
- A.R. Ritsma
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
14 mei 2019 15:29 #4892
door A.R. Ritsma
Toekennen categorieën handmatige transacties. werd gestart door A.R. Ritsma
Er zijn, ondanks de indrukwekkende importmogelijkheid, toch nog relatief veel transacties die handmatig toegevoegd moeten worden.
Met name de transacties verricht d.m.v. creditcards.
Alle uitgaven tijdens de vakantie worden door mij gedaan d.m.v. creditcard (3 stuks).
De creditcardmaatschappijen leveren bij mijn weten geen importeerbare download..
Dus dan maar handmatig.
Bij het toevoegen van een mutatie, onder "Toevoegen" is alle relevantie informatie direct in te brengen.
Echter de toe te voegen subcategorie kan pas worden ingebracht nadat de transactie door middel van "Opslaan" is toegevoegd aan het scherm "Transacties", dus niet gelijk bij het invullen van alle relevante velden.
Wellicht dat ik iets over het hoofd zie.
Mocht dit niet zo zijn, behoort aanpassing dan tot de mogelijkheden.
Met vriendelijke groeten,
Arthur R. Ritsma
Met name de transacties verricht d.m.v. creditcards.
Alle uitgaven tijdens de vakantie worden door mij gedaan d.m.v. creditcard (3 stuks).
De creditcardmaatschappijen leveren bij mijn weten geen importeerbare download..
Dus dan maar handmatig.
Bij het toevoegen van een mutatie, onder "Toevoegen" is alle relevantie informatie direct in te brengen.
Echter de toe te voegen subcategorie kan pas worden ingebracht nadat de transactie door middel van "Opslaan" is toegevoegd aan het scherm "Transacties", dus niet gelijk bij het invullen van alle relevante velden.
Wellicht dat ik iets over het hoofd zie.
Mocht dit niet zo zijn, behoort aanpassing dan tot de mogelijkheden.
Met vriendelijke groeten,
Arthur R. Ritsma
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.