nieuwe Categorie maken vanuit Categoriseren
- H.Fidder
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
04 mrt 2019 18:47 - 21 mrt 2019 18:39 #4827
door H.Fidder
nieuwe Categorie maken vanuit Categoriseren werd gestart door H.Fidder
Het direct aanmaken van een nieuwe Categorie vanuit Categoriseren zou erg gemakkelijk zijn.
Laatst bewerkt 21 mrt 2019 18:39 door H.Fidder. Reden: ander icoon
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- A.R. Ritsma
-
Minder
Lees meer
08 mei 2019 12:01 #4879
door A.R. Ritsma
Beantwoord door A.R. Ritsma in topic nieuwe Categorie maken vanuit Categoriseren
Zelf ben ik dat onder "Categoriseren" nog niet tegengekomen.
Wel het toevoegen van het toevoegen van nieuwe "zoektermen" onder "Zoekcriteria".
Mijn ervaring is dat het toevoegen van een nieuwe categorie zeer snel en eenvoudig kan door met de cursor op "Categorieën" of "Sub-Categorie" te gaan staan, en vervolgens met de rechtermuisknop "Toevoegen" te selecteren en vervolgens de naam geven van de nieuwe categorie.
Wel het toevoegen van het toevoegen van nieuwe "zoektermen" onder "Zoekcriteria".
Mijn ervaring is dat het toevoegen van een nieuwe categorie zeer snel en eenvoudig kan door met de cursor op "Categorieën" of "Sub-Categorie" te gaan staan, en vervolgens met de rechtermuisknop "Toevoegen" te selecteren en vervolgens de naam geven van de nieuwe categorie.
- H.Fidder
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
08 mei 2019 16:18 #4881
door H.Fidder
Beantwoord door H.Fidder in topic nieuwe Categorie maken vanuit Categoriseren
Ja, dat klopt wel. Het aanmaken van een nieuwe (sub)categorie is geen probleem, maar je kunt géén nieuwe (sub)categorie aanmaken vanuit de functie Categoriseren zelf!
Mvg
Mvg
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
12 mei 2019 13:21 #4887
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic nieuwe Categorie maken vanuit Categoriseren
Hallo,
Op dit moment is het inderdaad (nog) niet mogelijk om nieuwe categorieën toe te voegen in het venster Categoriseren. Dit is al eerder gevraagd maar erg lastig te realiseren. Ik ga er zeker nog een keer naar kijken maar kan dit helaas net op korte termijn oplossen.
Mvg., Tonnie
Op dit moment is het inderdaad (nog) niet mogelijk om nieuwe categorieën toe te voegen in het venster Categoriseren. Dit is al eerder gevraagd maar erg lastig te realiseren. Ik ga er zeker nog een keer naar kijken maar kan dit helaas net op korte termijn oplossen.
Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: H.Fidder