Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

question-circle Budgetteren, Saldo weergave

Lees meer
13 okt 2018 10:26 - 13 okt 2018 10:31 #4653 door Rick
Budgetteren, Saldo weergave werd gestart door Rick
Bij Budgetteren, Saldo weergave, klopt het percentage wél, maar wordt het bedrag van de budget-invoer (+) verkeerd opgeteld bij het bedrag van de stand (-).
En een negatief bedrag invoeren onder budget-invoer (ter correctie) werkt niet.

Hierdoor lijkt het alsof je het budget hebt overschreden in de weergave Saldo, en het overzicht hieronder.

[AFBEELDING]

Verder geniet ik heel erg van dit programma!
Laatst bewerkt 13 okt 2018 10:31 door Rick.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 okt 2018 11:40 #4654 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Budgetteren, Saldo weergave
Hallo rick,

Goed om te horen dat je heel erg geniet van BankTrans.

Betreffende je vraag. Kan je aangeven welk Type je hebt toegewezen aan deze budgetregel (Bij / Af / Onbekend). Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.

Mvg., Tonnie

Lees meer
15 okt 2018 16:26 #4655 door Rick
Beantwoord door Rick in topic Budgetteren, Saldo weergave
Hi Tonnie,

Ik herlees, en herlees de toelichting hierover, maar vatten doe ik het niet :blush: "Het Type van de categorie wordt automatisch bepaald aan de hand van het jaartotaal. Indien dit positief is wordt het Bij, anders Af. Indien er geen transacties aanwezig zijn voor de categorie, blijft het Type Onbekend. Indien het type is bepaald en een waarde voor een periode is niet in overeenstemming met dit type, dan wordt de waarde op 0 gesteld (bijvoorbeeld het Type is Af en het totaal voor een periode betreft een bijschrijving). Indien deze situtatie zich voordoet wordt dit aan het eind gerapporteerd. Dit geldt overigens alleen voor Bedragen per maand.".

Wanneer ik €100 als budget invoer voor bijvoorbeeld een uitvaartverzekering, en er wordt door de verzekeraar €30 geïncasseerd, dan zou ik €70 als resterend Saldo verwachten, en 30% als verbruikt Percentage.. maar zo eenvoudig is het niet begrijp ik?

Misschien nog meer Jip-en-Janneke voor me?

Mvgr, Rick

Gemaakt door Kunena