Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

question-circle CSV's importeren

Lees meer
18 mrt 2018 17:15 #4483 door Jelte
CSV's importeren werd gestart door Jelte
Hallo allemaal,

Ik gebruik BankTrans nu 1 dag en het is in één woord geweldig! Als ik dit allemaal in Excel o.i.d. zou moeten doen zou het me eeuwen kosten, terwijl deze app perfect doet wat het moet doen, mooi overzichtelijk. Nu heb ik met succes de csv's van Rabobank en N26 kunnen importeren, alleen doen die van bunq, en PayPal het niet terwijl ze wel in de lijst staan met ondersteunde banken. Bij beide krijg ik een melding dat het een onbekend formaat is. PayPal is (recent) geswitcht naar een nieuwe exporttool, wellicht dat het daarmee te maken heeft. Bunq laat je de csv's op twee manieren exporteren (met komma, en met punt;komma), maar beide geven een foutmelding. Weet iemand waar dat aan kan liggen?

En als laatste nog een wens, mocht de ontwikkelaar meelezen ;). Wellicht is het in de toekomst mogelijk om ook ondersteuning van csv import van de bank Revolut te ondersteunen. Dan ben ik bang dat ik de komende jaren niet meer van BankTrans af kom :lol:.

Groeten van Jelte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24 mrt 2018 08:56 #4489 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic CSV's importeren
Hallo Jelte,

Bedankt voor het gebruiken van BankTrans en goed om te horen dat het goed bevalt.

Betreffende je vragen. Het formaat van Paypal is inderdaad recent aangepast. Dit zal in de volgende versie van BankTrans (2.62) weer worden ondersteund. De andere twee banken worden echter nog niet ondersteund. Ik kan deze wel toevoegen maar dan heb ik een beschrijving van het formaat en/of een voorbeeldbestand nodig. Als je me dit toe zou kunnen sturen dan zal ik BankTrans aanpassen zodat ook deze bank wordt ondersteund (via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Het voorbeeldbestand moet een aantal regels bevatten. Ik snap dat hierin privacy gevoelige gegevens staan en je mag dit dan ook aanpassen met bv kladblok (notepad) voordat je dit verstuurd. Gebruik geen excel want die past de structuur van het bestand aan waardoor ik er niets meer aan heb.

Mvg., Tonnie

Lees meer
24 mrt 2018 13:30 #4491 door Jelte
Beantwoord door Jelte in topic CSV's importeren
Hoi Tonnie,

Ik heb de voorbeeldbestanden verstuurd! Alvast bedankt!

Groeten van Jelte

Gemaakt door Kunena