Overzicht saldo alle rekeningen
- Rob
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
10 dec 2017 13:50 #4371
door Rob
Overzicht saldo alle rekeningen werd gestart door Rob
Mooi fijn programma.
Wat ik wel mis is het direct overzicht van alle saldi van alle rekeningen (zoals bijvoorbeeld bij rabobank start scherm na inlog of bij ING na click op overzicht salda betaal en spaarrekeningen).
Dit zou optie bij opstarten kunnen worden (startscherm Saldi) of na click op rekingen (of in popup menu een optie).
Gewoon eenvoudig alle rekeningen met omschrijving rekening en saldo
Groet,
Rob Heerrlen
Wat ik wel mis is het direct overzicht van alle saldi van alle rekeningen (zoals bijvoorbeeld bij rabobank start scherm na inlog of bij ING na click op overzicht salda betaal en spaarrekeningen).
Dit zou optie bij opstarten kunnen worden (startscherm Saldi) of na click op rekingen (of in popup menu een optie).
Gewoon eenvoudig alle rekeningen met omschrijving rekening en saldo
Groet,
Rob Heerrlen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jos
-
Minder
Lees meer
18 dec 2017 18:44 #4382
door Jos
Beantwoord door Jos in topic Overzicht saldo alle rekeningen
Ik gebruik "Bewerken/Rekeningen" om het saldo iedere keer te controleren na import van alle (rabo) transacties.
Jos
Jos
- Rob
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
18 dec 2017 19:21 #4384
door Rob
Beantwoord door Rob in topic Overzicht saldo alle rekeningen
Jos,
Dank je voor de uitleg. Dat wist ik inderdaad niet dat je daar ook inderdaad het saldo direct ziet staan (net even gekeken).
Dit is inderdaad precies een soort overzicht wat ik bedoelde.
Wat mij betreft zou dit scherm na opstarten direct mogen verschijnen (of bijvoorbeeld na een knop in de knoppenbalk of wellicht om dit links in het schermje met de rekeningen te tonen (naast reknr en omsch).
Maar door te weten dat dit al voorhanden is bij bewerken -> rekeningen maakt de wijziging wel minder nodig wat mij betreft.
Verder perfect programma hoor (ik gebruik het graag voor overzicht en terugzoeken transacties en filteren).
Dank je voor de uitleg. Dat wist ik inderdaad niet dat je daar ook inderdaad het saldo direct ziet staan (net even gekeken).
Dit is inderdaad precies een soort overzicht wat ik bedoelde.
Wat mij betreft zou dit scherm na opstarten direct mogen verschijnen (of bijvoorbeeld na een knop in de knoppenbalk of wellicht om dit links in het schermje met de rekeningen te tonen (naast reknr en omsch).
Maar door te weten dat dit al voorhanden is bij bewerken -> rekeningen maakt de wijziging wel minder nodig wat mij betreft.
Verder perfect programma hoor (ik gebruik het graag voor overzicht en terugzoeken transacties en filteren).