Overzicht rekeningsaldo's
- Maarten
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
02 nov 2016 14:11 - 02 nov 2016 14:14 #3882
door Maarten
Overzicht rekeningsaldo's werd gestart door Maarten
Als ik een overzicht maak van mijn rekeningsaldo's zou ik het handig vinden om in 1 opslag te zien wat ik vrij beschikbaar heb en wat nog vast-/uitstaat en waar ik dus niet direct over kan beschikken. Wellicht kan je dan het type-rekening (betaal-, spaarrekening) kunnen uitbreiden met daarnaast een optie per welke datum wat beschikbaar is.
Daarbij zou het handig zijn om de rekeningen op het overzicht bv per bank te kunnen bundelen.
Daarbij zou het handig zijn om de rekeningen op het overzicht bv per bank te kunnen bundelen.
Laatst bewerkt 02 nov 2016 14:14 door Maarten.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
18 jan 2017 09:55 #3961
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Overzicht rekeningsaldo's
Hallo Maarten,
Betreffende het vrij beschikbare bedrag, dat snap ik niet helemaal. Kan je dit in een voorbeeld eventueel wat duidelijker aangeven?
En bundelen per bank, ook dat is momenteel vrees ik niet mogelijk. Ik weet namelijk niet van welke bank het rekeningnummer is. Dit zou kunnen op basis van het IBAN-nummer maar aanzien niet alle bankrekeningen in BankTrans altijd IBAN zullen zijn kan dat eigenlijk ook niet. Mocht je hiervoor ideeën hebben dan hoor ik het graag.
Mvg., Tonnie
Betreffende het vrij beschikbare bedrag, dat snap ik niet helemaal. Kan je dit in een voorbeeld eventueel wat duidelijker aangeven?
En bundelen per bank, ook dat is momenteel vrees ik niet mogelijk. Ik weet namelijk niet van welke bank het rekeningnummer is. Dit zou kunnen op basis van het IBAN-nummer maar aanzien niet alle bankrekeningen in BankTrans altijd IBAN zullen zijn kan dat eigenlijk ook niet. Mocht je hiervoor ideeën hebben dan hoor ik het graag.
Mvg., Tonnie
- Machiel de Wit
-
Minder
Lees meer
22 jan 2017 10:14 #3973
door Machiel de Wit
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic Overzicht rekeningsaldo's
Dit is een gelijkluidende vraag aan mijn verzoek
.
Als je de pre-posten (a la budgettering) kunt invoeren weet je gelijk hoeveel je nog over hebt.
Als je de pre-posten (a la budgettering) kunt invoeren weet je gelijk hoeveel je nog over hebt.
Met vriendelijke groet,
MdW.