Budgetteren ...... schermweergave
- Ine
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
28 aug 2016 15:35 #3747
door Ine
Budgetteren ...... schermweergave werd gestart door Ine
Dag Tonnie,
Het budgetteren kan beginnen ...... ziet er goed uit.
De optie om lege regels te verbergen is prima.
Zou je ook de mogelijkheid kunnen toevoegen om 0,00 waarden te onderdrukken.....
Het scherm leest dan beter.....
Groetjes
Ine
Het budgetteren kan beginnen ...... ziet er goed uit.
De optie om lege regels te verbergen is prima.
Zou je ook de mogelijkheid kunnen toevoegen om 0,00 waarden te onderdrukken.....
Het scherm leest dan beter.....
Groetjes
Ine
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
18 jan 2017 10:12 #3962
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Budgetteren ...... schermweergave
Hallo Ine,
Ik heb dit even bekeken en het is een erg lastige aanpassing. De waarden moeten namelijk niet altijd worden verborgen (bij budgetinvoer bijvoorbeeld niet). Daarnaast heb ik zelf even een testje gedaan en als ik de lege waarden verberg wordt de leesbaarheid niet echt beter (mede omdat er ook nog kleuren worden gebruikt). Ik zou het dan ook liever niet aanpassen.
Als je denkt dat het toch beter leesbaar zou zijn, zou je me dan een voorbeeldje kunnen sturen via e-mail waarin je aangeeft hoe het er volgens jou dan uit zou moeten zien?
Mvg., Tonnie
Ik heb dit even bekeken en het is een erg lastige aanpassing. De waarden moeten namelijk niet altijd worden verborgen (bij budgetinvoer bijvoorbeeld niet). Daarnaast heb ik zelf even een testje gedaan en als ik de lege waarden verberg wordt de leesbaarheid niet echt beter (mede omdat er ook nog kleuren worden gebruikt). Ik zou het dan ook liever niet aanpassen.
Als je denkt dat het toch beter leesbaar zou zijn, zou je me dan een voorbeeldje kunnen sturen via e-mail waarin je aangeeft hoe het er volgens jou dan uit zou moeten zien?
Mvg., Tonnie
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.