budgetteren
- Nico
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
09 juni 2016 20:40 #3652
door Nico
budgetteren werd gestart door Nico
Het budgetteren is een geweldige toevoeging aan BankTrans! Erg makkelijk om met behulp van je af- en bijschrijvingen van eerdere jaren automatisch een budget aan te maken, of budgetregels van een bepaalde categorie uit een ander budget te kopiëren naar het budget waar je mee bezig bent! Goed doordacht, mijn complimenten!
Toch heb ik een aantal wijzigingsverzoeken:
1. Ik heb (sub)categorieën van eerdere jaren die niet meer actueel zijn. Deze zie je ik wel steeds terug in de budgetten. Kan er een mogelijkheid toegevoegd worden om categorieën weg te laten voor een budget?
2. Een exportfunctie naar Excel (CSV) voor een budget zou erg handig zijn
3. De totaalkolom ziet er precies uit als een maandkolom. Een ander kleurtje / opmaak of wat tussenruimte zou het verschil duidelijker maken denk ik.
4. Ik zou het handig vinden als ik niet telkens opnieuw de categorieën moet openklappen en de categoriekolom moet verbreden. Als deze instelling bewaard zou kunnen blijven dan graag. Zo ook de weergave (budgetinvoer / budget etc..)
Bedankt voor al het mooie werk!
Nico
Toch heb ik een aantal wijzigingsverzoeken:
1. Ik heb (sub)categorieën van eerdere jaren die niet meer actueel zijn. Deze zie je ik wel steeds terug in de budgetten. Kan er een mogelijkheid toegevoegd worden om categorieën weg te laten voor een budget?
2. Een exportfunctie naar Excel (CSV) voor een budget zou erg handig zijn
3. De totaalkolom ziet er precies uit als een maandkolom. Een ander kleurtje / opmaak of wat tussenruimte zou het verschil duidelijker maken denk ik.
4. Ik zou het handig vinden als ik niet telkens opnieuw de categorieën moet openklappen en de categoriekolom moet verbreden. Als deze instelling bewaard zou kunnen blijven dan graag. Zo ook de weergave (budgetinvoer / budget etc..)
Bedankt voor al het mooie werk!
Nico
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
09 juni 2016 21:33 #3656
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic budgetteren
Hallo Nico,
Goed om te horen dat het budgetteren bevalt. Je opmerkingen zijn inderdaad nuttige toevoegingen en ik zal proberen ze in één van de volgende versies mee te nemen.
Mvg., Tonnie
Goed om te horen dat het budgetteren bevalt. Je opmerkingen zijn inderdaad nuttige toevoegingen en ik zal proberen ze in één van de volgende versies mee te nemen.
Mvg., Tonnie
- Nico
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
09 juni 2016 21:38 #3658
door Nico
Beantwoord door Nico in topic budgetteren
Fantastisch Tonnie, dankjewel !
Vriendelijke groet, Nico
Vriendelijke groet, Nico
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
22 juni 2016 13:37 #3674
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic budgetteren
Hallo Nico,
Ik heb een nieuwe versie online gezet (2.42) waarbij ik punt 1 en 2 heb opgelost. De andere twee punten volgen in een volgende versie.
Mvg., Tonnie
Ik heb een nieuwe versie online gezet (2.42) waarbij ik punt 1 en 2 heb opgelost. De andere twee punten volgen in een volgende versie.
Mvg., Tonnie
- Nico
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
22 juni 2016 20:55 #3676
door Nico
Beantwoord door Nico in topic budgetteren
Hallo Tonnie,
Dankjewel voor de aanpassingen! Daar kan ik mee vooruit!
Misschien nog iets voor een volgende versie: naast een totaalkolom zou een kolom met het gemiddelde per categorie over de 12 maanden ook handig zijn, zoals in het overzicht "totalen per periode".
m.vr.gr. Nico
Dankjewel voor de aanpassingen! Daar kan ik mee vooruit!
Misschien nog iets voor een volgende versie: naast een totaalkolom zou een kolom met het gemiddelde per categorie over de 12 maanden ook handig zijn, zoals in het overzicht "totalen per periode".
m.vr.gr. Nico