Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

file Selectie transacties toevoegen aan Extra categorie

• Machiel de Wit
  • Machiel de Wit's Profielfoto Onderwerp Auteur
Lees meer
06 feb 2016 12:35 - 06 feb 2016 12:37 #3354 door Machiel de Wit
Selectie transacties toevoegen aan Extra categorie werd gestart door Machiel de Wit
Hallo Tonnie,

Je kunt een selectie van transacties slepen naar een Categorie in het Werkvenster om ze daar tegelijkertijd aan te koppelen.
Dat is een erg fijne feature van BT en spaart je veel tijd.
Dit gebruik je vaak als je handmatig toekent of je administratie iets wilt reorganiseren.
Ik gebruik dat erg veel.

Er komen nu steeds meer betalingen die niet een heldere connectie met een crediteur/debiteur hebben, zoals IDEAL en PIN betalingen.
Met de budgettering zullen de categorieën specifiek voor een budgetonderdeel gebruikt gaan worden.
Door deze beide zaken ontstaat de behoefte om de Extra categorie te gebruiken voor de crediteur/debiteur, winkel etc. of een andere monitoring behoefte, waar de Extra categorie juist voor bedoeld is.

Het zou dan fijn zijn als je een selectie van transacties tegelijkertijd aan een Extra categorie kunt koppelen.
Dat kan bijvoorbeeld door het te slepen naar je Splits- en/of Extra categorie(ën) venster, waarbij je dan een pop-up venster krijgt voor de selectie van de categorie.
En/of een button "Selectie koppelen aan Extra categorie" bijvoorbeeld.

Je moet dan wel toestaan dat je een Extra categorie hebt zonder splitsingscategorieën.
Ik zie hiervoor overigens geen functionele reden voor de huidige blokkade.

Ik hoop dat je BT wilt uitbreiden met deze welkome feature.

Met vriendelijke groet,
MdW.
Laatst bewerkt 06 feb 2016 12:37 door Machiel de Wit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08 feb 2016 16:27 #3373 door HdV
Machile, Tonnie,

Voor wat betreft het slepen naar een extra categorie: EENS. Zie ook #2904 .

Met vriendelijke groet,
Henk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena