installeren BankTrans
- Arend
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
25 juli 2015 17:31 #2916
door Arend
installeren BankTrans werd gestart door Arend
Ik heb BT in de volgende map staan: d:\program files\BankTrans
wanneer ik een volgende versie installeer, stelt het installprg de volgende folder voor:
d:\program files\BankTrans\BankTrans
ik heb liever gewoon de map waar eea al instaat, is dat standaard in te stellen?
wanneer ik een volgende versie installeer, stelt het installprg de volgende folder voor:
d:\program files\BankTrans\BankTrans
ik heb liever gewoon de map waar eea al instaat, is dat standaard in te stellen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
12 aug 2015 19:45 #2932
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic installeren BankTrans
Hallo Arend,
Het zou inderdaad beter zijn dat BankTrans zichzelf iedere keer in dezelfde map installeert. Ik zal binnenkort eens kijken of ik daar iets aan kan doen. Om e.e.a. voor mezelf overzichtelijk te houden heb ik dit topic dan wel verplaatst naar de wijzigingsverzoeken.
Mvg., Tonnie
Het zou inderdaad beter zijn dat BankTrans zichzelf iedere keer in dezelfde map installeert. Ik zal binnenkort eens kijken of ik daar iets aan kan doen. Om e.e.a. voor mezelf overzichtelijk te houden heb ik dit topic dan wel verplaatst naar de wijzigingsverzoeken.
Mvg., Tonnie
- Arend
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
02 dec 2015 13:08 #3163
door Arend
Beantwoord door Arend in topic installeren BankTrans
De situatie is nog niet verbeterd. Bij het installeren van de nieuwe versie (2.36) geeft het installwindows d:\program files\BankTrans, dat lijkt goed, maar werkt niet, de oude versie (2.32) is nog steeds actief. Wanneer ik het pad ga zoeken komt dit te voorschijn: d:\program files\BankTrans\BankTrans, na het verwijderen van de laatste BankTrans wordt het programma goed geinstalleerd in de juiste map.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
05 dec 2015 08:47 #3167
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic installeren BankTrans
Hallo Arend,
Ik heb nog geen tijd gehad om aanpassingen aan te brengen aan het installatieprogramma dus het gedrag is inderdaad nog niet aangepast. Ik heb wel even gekeken en standaard lijkt BankTrans te worden geïnstalleerd in \program files\banktrans. Waarom dat bij jou eerder fout is gegaan kan ik helaas niet nagaan. Doordat het vroeger in een andere directory is geïnstalleerd is het nu misgegaan. Ik zal dit proberen uit te zoeken.
Gelukkig is voor jou het probleem nu wel verholpen. Mocht je nog meer informatie hebben betreffende deze situatie dan hoor ik het graag.
Mvg., Tonne
Ik heb nog geen tijd gehad om aanpassingen aan te brengen aan het installatieprogramma dus het gedrag is inderdaad nog niet aangepast. Ik heb wel even gekeken en standaard lijkt BankTrans te worden geïnstalleerd in \program files\banktrans. Waarom dat bij jou eerder fout is gegaan kan ik helaas niet nagaan. Doordat het vroeger in een andere directory is geïnstalleerd is het nu misgegaan. Ik zal dit proberen uit te zoeken.
Gelukkig is voor jou het probleem nu wel verholpen. Mocht je nog meer informatie hebben betreffende deze situatie dan hoor ik het graag.
Mvg., Tonne