2.24: Copy en paste bijwerken en bug ontdekt.
- R. Geerts
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
24 dec 2014 23:39 - 24 dec 2014 23:40 #2284
door R. Geerts
Groet, Richard.
2.24: Copy en paste bijwerken en bug ontdekt. werd gestart door R. Geerts
Ik wilde vragen of er een wijziging gemaakt kon worden, zodat kopiëren en plakken vanuit een schermresultaat gewoon mogelijk is, net zoals in Excel en andere programma's.
Hier staat wat ik bedoel:
www.banktrans.nl/index.php/forum/9-vrage...eren-en-plakken#2281
Feitelijk komt het neer dat je volledig kunt kopieren (en dus ook plakken) wat je met de muis selecteert.
Daarnaast heb ik nog een kleine bug ontdekt.
In genoemd onderwerp kreeg ik de tip te exporteren naar .csv bestand.
Dus extra -> exporteren en dan kun je een bestandsnaam kiezen, daaronder staat al *.csv dus dat het een csv bestand gaat worden.
Echter... die extensie .csv zou er automatisch aan toegewezen moeten worden, dus als ik als bestandsnaam "test" invul en dan opslaan kies, zou het test.csv moeten worden maar de bestandsnaam wordt alleen "test", dus zonder de extensie csv.
Dit gebeurt wel als ik test.csv volledig op die manier in geef, maar dat is een bug, de extensie zou automatisch toegevoegd moeten worden.
Hier staat wat ik bedoel:
www.banktrans.nl/index.php/forum/9-vrage...eren-en-plakken#2281
Feitelijk komt het neer dat je volledig kunt kopieren (en dus ook plakken) wat je met de muis selecteert.
Daarnaast heb ik nog een kleine bug ontdekt.
In genoemd onderwerp kreeg ik de tip te exporteren naar .csv bestand.
Dus extra -> exporteren en dan kun je een bestandsnaam kiezen, daaronder staat al *.csv dus dat het een csv bestand gaat worden.
Echter... die extensie .csv zou er automatisch aan toegewezen moeten worden, dus als ik als bestandsnaam "test" invul en dan opslaan kies, zou het test.csv moeten worden maar de bestandsnaam wordt alleen "test", dus zonder de extensie csv.
Dit gebeurt wel als ik test.csv volledig op die manier in geef, maar dat is een bug, de extensie zou automatisch toegevoegd moeten worden.
Groet, Richard.
Laatst bewerkt 24 dec 2014 23:40 door R. Geerts.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.