transactie gecontroleerd af-vink kolom
- Hans
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
17 nov 2014 17:31 #2159
door Hans
transactie gecontroleerd af-vink kolom werd gestart door Hans
Beste,
Kan er ook een af-vink controle kolom komen zodat ik kan aangeven of ik de geïmporteerde transactie/data heb gecontroleerd. Nu raak ik soms de weg even kwijt, met een handige af-vink kolom heb ik goed overzicht en weet ik bij welke transactie ik ben gebleven.
Verder super handig programma waarvoor veel dank.
Groet Hans
Kan er ook een af-vink controle kolom komen zodat ik kan aangeven of ik de geïmporteerde transactie/data heb gecontroleerd. Nu raak ik soms de weg even kwijt, met een handige af-vink kolom heb ik goed overzicht en weet ik bij welke transactie ik ben gebleven.
Verder super handig programma waarvoor veel dank.
Groet Hans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Machiel de Wit
-
Minder
Lees meer
23 nov 2014 00:09 #2166
door Machiel de Wit
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic transactie gecontroleerd af-vink kolom
Daar gebruikte ik altijd het (handmatig) categoriseren voor.
Dus een dergelijke functie is zeker gewenst.
Dus een dergelijke functie is zeker gewenst.
Met vriendelijke groet,
MdW.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
23 nov 2014 10:33 #2181
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic transactie gecontroleerd af-vink kolom
Hallo,
Dat is inderdaad een goede toevoeging en ik zal er in één van de volgende versies naar kijken. Naast het zetten van het vinkje zal ik het dan ook in het filter opnemen zodat je snel kan filteren op dit veld.
Ik kan overigens niet inschatten of veel gebruikers hiervan gebruik gaan maken. Wellicht zal ik deze functionaliteit dan instelbaar maken.
Mvg., Tonnie
Dat is inderdaad een goede toevoeging en ik zal er in één van de volgende versies naar kijken. Naast het zetten van het vinkje zal ik het dan ook in het filter opnemen zodat je snel kan filteren op dit veld.
Ik kan overigens niet inschatten of veel gebruikers hiervan gebruik gaan maken. Wellicht zal ik deze functionaliteit dan instelbaar maken.
Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Machiel de Wit