Veld "Overboeking" gebruiken voor categoriseren
- RonnyK
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
16 nov 2014 19:21 #2157
door RonnyK
Veld "Overboeking" gebruiken voor categoriseren werd gestart door RonnyK
Ik wil de overboekingen tussen 'eigen rekeningen' een categorie meegeven, zodat deze uit bepaalde overzichten gefilterd kan worden. In BT is een veld "Overboeking" bepaald, die gebruikt zou kunnen wordne, echter zie ik dit veld niet terug in de categorie-filter mogelijkheden. Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
23 nov 2014 10:04 #2175
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Veld "Overboeking" gebruiken voor categoriseren
Hallo Ronny,
Deze mogelijkheid zit er momenteel helaas nog niet in. Ik kan ook geen trucje bedenken waarmee je dit nu wel voor elkaar zou kunnen krijgen.
Het is overigens zeker een nuttige toevoeging en heb je vraag dan ook verplaatst naar de Wijzigingsverzoeken. Zodoende blijft het in beeld en zal het in één van de volgende versies worden opgenomen.
Mvg., Tonnie
Deze mogelijkheid zit er momenteel helaas nog niet in. Ik kan ook geen trucje bedenken waarmee je dit nu wel voor elkaar zou kunnen krijgen.
Het is overigens zeker een nuttige toevoeging en heb je vraag dan ook verplaatst naar de Wijzigingsverzoeken. Zodoende blijft het in beeld en zal het in één van de volgende versies worden opgenomen.
Mvg., Tonnie
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.