Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

file Bedragen links in grafiekweergave vastzetten

Lees meer
01 okt 2014 23:18 #2093 door Jan
Hallo Tonnie,

Ik ben nog steeds enthousiast gebruiker van BankTrans.
Top hoe je je nog steeds inzet om dit programma up-to-date te houden en functionaliteiten toe te voegen ;)

Ik gebruik de grafieken onder in het scherm niet veel, maar vandaag viel me iets op. Wanneer ik de weergave instel op gemiddeld saldo en bij periode per week, dan krijg ik, afhankelijk van de gekozen periode meerdere jaren te zien op basis van het gemiddelde weeksaldo.
Dit betekent een horizontale scrolbalk, waarbij de bedragen die links in de grafiek staan weergegeven bij het naar rechts scrollen uit het beeld doen verdwijnen.

Geen idee of het mogelijk is en eenvoudig te realiseren is, maar bijv. in Excel kan je een kopregel vastzetten waardoor deze niet uit beeld verdwijnt bij het scrollen. Het zou mooi zijn wanneer je de waardes die links bij de grafiek staan, ook kunt vastzetten, zodat ze bij het horizontaal scrollen niet uit het beeld verdwijnen.

Just a thought ;)

Groeten,
Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05 okt 2014 13:43 #2101 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Bedragen links in grafiekweergave vastzetten
Hallo Jan,

Dit is inderdaad een goede toevoeging al denk ik dat het wel een lastige wordt om te realiseren. Ik zal proberen dit in een toekomstige versie op te nemen.

Mvg., Tonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena