Categorien verslepen
- Martin
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
03 jan 2014 10:47 #1592
door Martin
Categorien verslepen werd gestart door Martin
Ik gebruik versie 2.09 van BankTrans en het lukt me niet om categorieën te verslepen naar een andere categorie. Ik heb bijvoorbeeld 2 categorieën genaamd A en B. Ik wil B nu verslepen naar A zodat het een subcategorie wordt. Dit lijkt niet te werken. Wat ik ook doe, de categorie wordt altijd als hoofdcategorie in de boomstructuur weergegeven.
Doe ik iets verkeerd?
Doe ik iets verkeerd?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- HdV
-
Minder
Lees meer
03 jan 2014 11:35 #1593
door HdV
Met vriendelijke groet,
Henk
Beantwoord door HdV in topic Categorien verslepen
Martin,
Maak onder A even een tijdelijke sub-categorie aan. Verplaats nu B naar A door hem 'op' de sub-cat te slepen. Als het goed is gaat dat dan wel.
Verwijder de tijdelijke sub-cat.
Ik hoop dat dat bij jou ook werkt.
Maak onder A even een tijdelijke sub-categorie aan. Verplaats nu B naar A door hem 'op' de sub-cat te slepen. Als het goed is gaat dat dan wel.
Verwijder de tijdelijke sub-cat.
Ik hoop dat dat bij jou ook werkt.
Met vriendelijke groet,
Henk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
- Martin
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
03 jan 2014 13:10 #1594
door Martin
Beantwoord door Martin in topic Categorien verslepen
Dat werkt inderdaad wel. Maar het lijkt me niet de officiële manier.

- Tonnie
-
Minder
Lees meer
05 jan 2014 15:42 #1610
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Categorien verslepen
Hallo Martin,
Dit is inderdaad niet volgens de standaarden van Windows. Ik heb dat een hele tijd geleden gemaakt en met de versie van Qt die er toen was ging dit niet beter. Ik zal eens kijken of ik dit met de huidige versie kan verbeteren. Ik heb deze vraag dan ook even opgenomen onder wijzigingsverzoeken om een overzicht te kunnen houden.
Mvg., Tonnie
Dit is inderdaad niet volgens de standaarden van Windows. Ik heb dat een hele tijd geleden gemaakt en met de versie van Qt die er toen was ging dit niet beter. Ik zal eens kijken of ik dit met de huidige versie kan verbeteren. Ik heb deze vraag dan ook even opgenomen onder wijzigingsverzoeken om een overzicht te kunnen houden.
Mvg., Tonnie
- Machiel de Wit
-
Minder
Lees meer
12 jan 2014 01:11 #1657
door Machiel de Wit
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic Categorien verslepen
Wil je dan ook even kijken naar de focus als je een naar een sub-subcatagorie sleept, vaak komt hij de 1e-2e keer dan in de hogere te staan. De volgende gaan vaak dan wel weer goed.
Ik dacht eerst dat het aan mij lag dat ik het niet goed los liet, maar het was reproduceerbaar.
Ik dacht eerst dat het aan mij lag dat ik het niet goed los liet, maar het was reproduceerbaar.
Met vriendelijke groet,
MdW.