Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

question-circle rekening bewerken??

Lees meer
05 sept 2013 19:53 #1089 door Mark Vos
rekening bewerken?? werd gestart door Mark Vos
ik heb gemerkt dat ik rekeningen niet kan bewerken en hoe ik handmatig een rekening kan toevoegen kan ik ook niet ontdekken.
Het gaat om de volgende situaties:
- een spaarrekening met het zelfde rekeningnummer als een betaalrekening kan ik op geen enkele maniet onderscheiden.
- Idem: spaardeposito's (met het zelfde nummer als een spaarrekening) kan ik ook niet onderscheiden. Dit alles heeft verwarrende gevolgen voor de saldi...

vriendelijke groeten,

m.v.g.

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22 sept 2013 10:20 #1224 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic rekening bewerken??
Hallo Mark,

De rekeningnummers kan je inderdaad niet aanpassen via Bewerken/rekeningen.
Rekeningen toevoegen kan wel. Indien handmatig een transactie wordt toegevoegd kan je het rekeningnummer ingeven. Indien dit rekeningnummer niet bestaat wordt het toegevoegd.

Dat verschillende banken de betaal- en spaarrekening onder hetzelfde nummer houden is voor BankTrans erg lastig. Hier heb ik nog geen afdoende oplossing voor.

Hoe zet je overigens de transacties van de spaarrekeningen in BankTrans? Van ING weet ik dat je deze niet kan downloaden. Voor andere banken weet ik niet wat de mogelijkheden zijn. Indien er ergens een indicatie van het rekeningtype is zou ik wel iets moeten kunnen doen.

Mvg., Tonnie

Lees meer
22 sept 2013 12:12 #1225 door Mark Vos
Beantwoord door Mark Vos in topic rekening bewerken??
hoi Tonnie,

Dank voor je reactie.
Ik gebruik diverse spaarrekeningen (uiteraard om te kunnen schuiven omdat je tegenwoordig overal zo'n minimale rente krijgt). Bij sommige banken kun je niet downloaden, bij andere wel, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Ik heb tot nog toe al die transacties handmatig ingevoerd. Dat had ik al gedaan in OROV en die zijn door te exporteren dus ook allemaal meegekomen naar BT. Daar komt nog bij dat je van spaarrekeningen lang niet zoveel transacties ontvangt als van een betaalrekeningen, dus dat is nog enigszins te doen. Het belangrijkste is dat ik zelf alle data off line heb, voor als er weer 'ns een bank omvalt of de bank site op enigerlei wijze in het ongerede raakt!

Ik heb gisteren de nieuwe versie 2 (vluchtig) bekeken en dat ziet er goed uit! Ik gebruik nu een wat groter lettertype voor de data (arial 11 en dan vet. Dat verhoogt de leesbaarheid aanzienlijk op mijn wat bleke notebookscherm. Ook heel fraai hoe je sommige vensters uit kunt laten springen! Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik die ook weer kan laten terugspringen.

vriendelijke groeten,

m.v.g.

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os

Lees meer
22 sept 2013 21:00 #1226 door Machiel de Wit
Beantwoord door Machiel de Wit in topic rekening bewerken??
Hallo Mark,

Je kan voor je handmatig ingevoerde spaarrekeningen toch een nep iban nummer gebruiken?
ING geeft nu toch alles met de iban en moet je toch alle oude data hernoemen.
Bij rekeningen kun je dan elk een eigen naam geven zodat je herkent welke de betaalrekening is en welke de spaar.

Met vriendelijke groet,
MdW.

Gemaakt door Kunena