[BT 2.68] Venster hoogte Filter
- Machiel de Wit
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
12 jan 2019 01:51 - 12 jan 2019 01:52 #4745
door Machiel de Wit
Met vriendelijke groet,
MdW.
[BT 2.68] Venster hoogte Filter werd gestart door Machiel de Wit
Hallo Tonnie,
In BT 2.68 kan je de hoogte van het venster Filter niet meer bepalen.
Ik heb aan de linkerkant onder elkaar staan:
Totalen
Elementenbeheer
Filter.
Het Filter wil ik op gelijke hoogte zetten als het venster Details wat ernaast staat, dat lukt nu echter niet (meer). Het venster krijgt een vaste afmeting. Je krijgt wel een greep om te verschuiven maar die doet niets. (Ook Totalen niet overigens.)
Kun je dit weer aanpasbaar maken?
In BT 2.68 kan je de hoogte van het venster Filter niet meer bepalen.
Ik heb aan de linkerkant onder elkaar staan:
Totalen
Elementenbeheer
Filter.
Het Filter wil ik op gelijke hoogte zetten als het venster Details wat ernaast staat, dat lukt nu echter niet (meer). Het venster krijgt een vaste afmeting. Je krijgt wel een greep om te verschuiven maar die doet niets. (Ook Totalen niet overigens.)
Kun je dit weer aanpasbaar maken?
Met vriendelijke groet,
MdW.
Laatst bewerkt 12 jan 2019 01:52 door Machiel de Wit.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
12 jan 2019 12:27 #4749
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic [BT 2.68] Venster hoogte Filter
Hallo Machiel,
Dit is inderdaad niet meer mogelijk maar dat is al een aantal versies zo. Die aanpassing is gedaan om een ander probleem op te lossen. De posities van de vensters werden namelijk iedere keer dat je BankTrans starte iets aangepast en dat was uiteraard niet wenselijk. Omdat het aanpassen van de hoogte voor het venster Filter en Totalen geen meerwaarde heeft heb ik dat afgeblokt. Hiermee was het probleem verholpen. Als ik de aanpassing doe die jij vraagt is het vorige probleem weer terug.
Ik heb er verder nog geen opmerkingen over ontvangen en zou het liever ook niet aanpassen. Hopelijk is dit voor jou geen groot probleem.
Mvg., Tonnie
Dit is inderdaad niet meer mogelijk maar dat is al een aantal versies zo. Die aanpassing is gedaan om een ander probleem op te lossen. De posities van de vensters werden namelijk iedere keer dat je BankTrans starte iets aangepast en dat was uiteraard niet wenselijk. Omdat het aanpassen van de hoogte voor het venster Filter en Totalen geen meerwaarde heeft heb ik dat afgeblokt. Hiermee was het probleem verholpen. Als ik de aanpassing doe die jij vraagt is het vorige probleem weer terug.
Ik heb er verder nog geen opmerkingen over ontvangen en zou het liever ook niet aanpassen. Hopelijk is dit voor jou geen groot probleem.
Mvg., Tonnie
- Machiel de Wit
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
13 jan 2019 12:21 - 13 jan 2019 12:22 #4755
door Machiel de Wit
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic [BT 2.68] Venster hoogte Filter
Ik dacht dat het met de recente updates gebeurde, normaal update ik naar elke versie en nu sloeg ik er een paar over.
Ik vergis me dan daarmee.
Geen groot probleem, het is slechts esthetisch.
Het verschil van de titelbalk van Filter is namelijk zo'n 60% lager dan de dikte van de titelbalk van Details.
Ik vergis me dan daarmee.
Geen groot probleem, het is slechts esthetisch.
Het verschil van de titelbalk van Filter is namelijk zo'n 60% lager dan de dikte van de titelbalk van Details.
Met vriendelijke groet,
MdW.
Laatst bewerkt 13 jan 2019 12:22 door Machiel de Wit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie