Aanpasbaar boekjaar
- William
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
16 nov 2018 23:16 #4670
door William
Aanpasbaar boekjaar werd gestart door William
Ik ben sinds kort penningmeester geworden van een zeer kleine vereniging, nu gebruik ik privé banktrans al een tijdje naar tevredenheid.
echter mijn vereniging heeft een boekjaar van augustus tot en met juli.
Nu zou ik graag de mogelijkheid willen om in de overzichten en budgettering te kunnen kiezen voor een aangepast boekjaar.
in het verlengde hiervan zou ik een budget per (boek)jaar willen instellen.
Alvast bedankt.
echter mijn vereniging heeft een boekjaar van augustus tot en met juli.
Nu zou ik graag de mogelijkheid willen om in de overzichten en budgettering te kunnen kiezen voor een aangepast boekjaar.
in het verlengde hiervan zou ik een budget per (boek)jaar willen instellen.
Alvast bedankt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
03 dec 2018 20:26 #4680
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Aanpasbaar boekjaar
Hallo William,
Deze vraag is al eens eerder voorbij gekomen en zeker terecht, Echter, deze aanpassing kost vrij veel tijd en is daarom ook nog niet uitgevoerd. Hopelijk kan ik hier binnenkort naar kijken maar dat zal helaas niet op korte termijn lukken. Waarvoor mijn excuses.
Mvg., Tonnie
Deze vraag is al eens eerder voorbij gekomen en zeker terecht, Echter, deze aanpassing kost vrij veel tijd en is daarom ook nog niet uitgevoerd. Hopelijk kan ik hier binnenkort naar kijken maar dat zal helaas niet op korte termijn lukken. Waarvoor mijn excuses.
Mvg., Tonnie
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
11 nov 2019 15:09 #4988
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Aanpasbaar boekjaar
Hallo William,
Ik heb een aanpassing in BankTrans (2.77) aangebracht waarmee je in het budget een startmaand voor het boekjaar in kan geven. Hiermee is wellicht jouw verzoek ingewilligd.
Mvg., Tonnie
Ik heb een aanpassing in BankTrans (2.77) aangebracht waarmee je in het budget een startmaand voor het boekjaar in kan geven. Hiermee is wellicht jouw verzoek ingewilligd.
Mvg., Tonnie