- Forum
- Hoofdcategorie
- Historie wijzigingsverzoeken
- Veld Betalingskenmerk opnemen Rabobank csv-bestand
Veld Betalingskenmerk opnemen Rabobank csv-bestand
- Kees
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
03 nov 2018 16:26 #4663
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Veld Betalingskenmerk opnemen Rabobank csv-bestand werd gestart door Kees
Omdat ik op mijn mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. - helaas - nooit antwoord ontvangen heb, nogmaals via dit Forum.
In de laatste versie van het Rabobank csv-bestand staan vier velden met de omschrijvingen: Betalingskenmerk en Omschrijving-1 t/m Omschrijving-3. De Omschrijvingen worden door BankTrans ingelezen en in het veld Opmerkingen gezet, maar het veld Betalingskenmerk wordt NIET ingelezen. Dit veld wordt o.a. gebruikt als kenmerk bij acceptgiro's en raakt nu verloren.
Is het mogelijk het programma aan te passen om dit veld wél in te lezen?
Bij voorbaat dank.
In de laatste versie van het Rabobank csv-bestand staan vier velden met de omschrijvingen: Betalingskenmerk en Omschrijving-1 t/m Omschrijving-3. De Omschrijvingen worden door BankTrans ingelezen en in het veld Opmerkingen gezet, maar het veld Betalingskenmerk wordt NIET ingelezen. Dit veld wordt o.a. gebruikt als kenmerk bij acceptgiro's en raakt nu verloren.
Is het mogelijk het programma aan te passen om dit veld wél in te lezen?
Bij voorbaat dank.
Empowering us all
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
10 nov 2018 09:33 #4667
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Veld Betalingskenmerk opnemen Rabobank csv-bestand
Hallo Kees,
Bij deze mijn excuses voor het niet reageren op je mail en de late reactie op het forum. Ik kan dit wel bekijken maar dan heb ik wel een paar voorbeelden nodig. Zou je een voorbeeldbestandje kunnen samenstellen met een aantal voorbeelden? Uiteraard mag je daarin privacy gevoelige gegevens aanpassen, probeer dan wel de structuur het zelfde te houden. Het bestandje kan je sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Mvg., Tonnie
Bij deze mijn excuses voor het niet reageren op je mail en de late reactie op het forum. Ik kan dit wel bekijken maar dan heb ik wel een paar voorbeelden nodig. Zou je een voorbeeldbestandje kunnen samenstellen met een aantal voorbeelden? Uiteraard mag je daarin privacy gevoelige gegevens aanpassen, probeer dan wel de structuur het zelfde te houden. Het bestandje kan je sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kees
- Kees
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
10 nov 2018 14:27 #4668
door Kees
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Veld Betalingskenmerk opnemen Rabobank csv-bestand
Mail gestuurd met de gewenste informatie. Dank namens alle Rabobank gebruikers.
Hopelijk geven deze massaal bijval.
Hopelijk geven deze massaal bijval.
Empowering us all
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jos
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
30 dec 2018 14:13 #4697
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Veld Betalingskenmerk opnemen Rabobank csv-bestand
Hallo,
Vanaf versie 2.66 wordt ook het betalingskenmerk ingelezen voor de Rabobank (alleen voor de laatste versie van het bestand uit 2018). Hopelijk is de aanpassing zoals verwacht.
Mvg., Tonnie
Vanaf versie 2.66 wordt ook het betalingskenmerk ingelezen voor de Rabobank (alleen voor de laatste versie van het bestand uit 2018). Hopelijk is de aanpassing zoals verwacht.
Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kees
- Kees
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
30 dec 2018 16:55 #4702
door Kees
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Veld Betalingskenmerk opnemen Rabobank csv-bestand
Versie 2.67 voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Empowering us all
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
- Jan
-
Minder
Lees meer
05 jan 2019 14:15 #4734
door Jan
Beantwoord door Jan in topic Veld Betalingskenmerk opnemen Rabobank csv-bestand
Beste Tonnie,
Ik zie dat dit nog niet in de linux versie zit verwerkt; is het ook mogelijk om de laatste versie voor linux beschikbaar te stellen?
Alvast bedankt van een Rabobank gebruiker.
Ik zie dat dit nog niet in de linux versie zit verwerkt; is het ook mogelijk om de laatste versie voor linux beschikbaar te stellen?
Alvast bedankt van een Rabobank gebruiker.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
06 jan 2019 14:22 #4737
door Tonnie
Hallo Jan,
Ik ga ermee aan de slag. Ik verwacht dit in de loop van de week te kunnen afronden.
Mvg., Tonnie
Ik ga ermee aan de slag. Ik verwacht dit in de loop van de week te kunnen afronden.
Mvg., Tonnie
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
20 jan 2019 15:25 #4767
door Tonnie
Hallo Jan,
Versie 2.68 van BankTrans is nu ook beschikbaar voor Linux. Mijn excuses dat het even heeft geduurd, het koste me wat extra tijd om de nieuwste versie van Qt te installeren en testen.
Mvg., Tonnie
Versie 2.68 van BankTrans is nu ook beschikbaar voor Linux. Mijn excuses dat het even heeft geduurd, het koste me wat extra tijd om de nieuwste versie van Qt te installeren en testen.
Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jan