- Forum
- Hoofdcategorie
- Historie wijzigingsverzoeken
- Categorieën en transactietypes kopiëren & Opslaan als...
Categorieën en transactietypes kopiëren & Opslaan als...
- HdV
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
27 juli 2011 14:34 #180
door HdV
Met vriendelijke groet,
Henk
Categorieën en transactietypes kopiëren & Opslaan als... werd gestart door HdV
Vanwege het hele OROV-import-'circus' kwam ik erop dat het handig zou zijn (geweest) als je in een nieuwe .bav je cutomized categorieën en transactietypes van een bestaande .bav zou kunnen importeren. Nu doe ik dat door de .bav te kopiëren naar een nieuwe .bav en leeg te maken. Helaas blijven dan - zoals ook in een ander topic gemeld - de rekeningnummers van de oorspronkelijke .bav behouden.
Voor wat betreft het kopiëren van de .bav een optie; gebruiksvriendelijker is als er een Opslaan als...-commando beschikbaar is.
Groeten,
Henk
Voor wat betreft het kopiëren van de .bav een optie; gebruiksvriendelijker is als er een Opslaan als...-commando beschikbaar is.
Groeten,
Henk
Met vriendelijke groet,
Henk
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
27 juli 2011 21:43 #183
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Categorieën en transactietypes kopiëren & Opslaan als...
Hallo Henk,
Dit is inderdaad een goed idee. Ik zal in één van de volgende versies van BankTrans wat extra mogelijkheden opnemen om ook deze gegevens over te nemen in een andere administratie. Zodra dit beschikbaar is zal ik het laten weten.
Dit is inderdaad een goed idee. Ik zal in één van de volgende versies van BankTrans wat extra mogelijkheden opnemen om ook deze gegevens over te nemen in een andere administratie. Zodra dit beschikbaar is zal ik het laten weten.
- HdV
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
26 okt 2015 12:37 #3101
door HdV
Met vriendelijke groet,
Henk
Beantwoord door HdV in topic Categorieën en transactietypes kopiëren & Opslaan als...
Met vriendelijke groet,
Henk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie