Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

check Inkomsten en uitgavenoverzicht

Lees meer
28 mei 2016 22:33 #3634 door H.J.
Inkomsten en uitgavenoverzicht werd gestart door H.J.
Hallo Tonnie,

Mijn vrouw houdt tot op heden een kasboek bij (nog op papier) met aan de ene kant de hoofd- subcategorieën van de inkomsten, en aan de andere kant hetzelfde voor de uitgaven. Zie bijgevoegd een soortgelijk voorbeeld.
Volgens mij is dit met de bestaande overzichten niet te regelen...of ik heb ergens overheen gekeken.... Zou dit evt een aanvulling op de bestaande overzicht soorten kunnen worden? Dit, samen met de "verbeterde" manier om contante uitgaven te beheren (hier las ik in andere forumberichten al wat over) zou het wat mij betreft helemaal af maken.
Dank voor al je inspanningen voor dit toch al erg gebruiksvriendelijke programma!

Henk-Jan
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03 juni 2016 07:41 #3643 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Inkomsten en uitgavenoverzicht
Hallo Henk-Jan,

Naast de nieuwe mogelijkheden voor budgetten is dit overzicht inderdaad een mooie toevoeging. Ik zal dit topic dan ook verplaatsen naar de wijzigingsverzoeken.

Betreffende de verbetering voor het beheer van de contante uitgaven, die komt mee in de volgende versie (2.41).

Mvg., Tonnie

Lees meer
22 juni 2016 13:39 #3675 door Tonnie
Hallo Henk-Jan,

Ik heb het nieuwe overzicht toegevoegd in versie 2.42 (nu online). Hopelijk voldoet dit aan je verwachtingen.

Mvg., Tonnie

Lees meer
22 juni 2016 21:55 #3678 door H.J.
Beantwoord door H.J. in topic Inkomsten en uitgavenoverzicht
Hallo Tonnie,

Dank voor de snelle toevoeging. Het komt al heel erg in de buurt van het idee dat ik had. Ik heb nog de volgende verbeteringen / aanvullingen.
* Extra categorie: is het mogelijk om zowel naast de inkomsten, als ook de uitgaven kolom, een kolom toe te voegen met de "extra" categorieën (net zoals in het Totalen per periode overzicht)? Nu telt het volledige bedrag in beide categorieën mee en als je dus de totaaltelling neemt onderaan, dan zit daar voor een deel dubbeltelling in.
* Zouden de uitgaven in een rood font weergegeven kunnen worden?
* Zou het (optioneel) mogelijk kunnen zijn om het aantal niveaus (van de categorieën) te kiezen dat je zou willen weergeven; alleen de hoofdcategorieën of evt ook de subcategorieën?

Alvast bedankt!
Henk-Jan

Lees meer
02 aug 2016 09:45 #3712 door Tonnie
Hallo Henk-Jan,

Er is nu een nieuwe versie van BankTrans beschikbaar (2.43) waarin de door jou aangevraagde aanpassingen zijn opgenomen. Ik hoor graag of het nu werkt zoals verwacht.

Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: H.J.

Lees meer
10 sept 2016 00:00 #3776 door H.J.
Beantwoord door H.J. in topic Inkomsten en uitgavenoverzicht
Hallo Tonnie,

Helemaal OK voor zover ik kan zien. Dank voor deze uitbreiding op de rapporten. :)

Henk-Jan
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie

Lees meer
10 sept 2016 23:20 #3777 door zapp
Beantwoord door zapp in topic Inkomsten en uitgavenoverzicht
Heel mooi overzicht. Ik zie dat het overzicht ook rekening houdt met het ingestelde filter. Top!
Het zou handig zijn als de filter-instellingen ook op het overzicht worden afgedrukt. Dan kan je altijd (achteraf) op de print zien welke periode en/of welke rekening het betreft.

Lees meer
28 sept 2016 19:49 #3828 door Tonnie
Hallo Zappy,

Afdrukken van het filter stond bij mij ook al een tijdje op het verlanglijstje. Ik heb dit nu toegevoegd voor dit overzicht, Ik hoor graag of het bevalt.

Mvg., Tonnie

Lees meer
28 sept 2016 22:17 #3833 door HdV
Beantwoord door HdV in topic Inkomsten en uitgavenoverzicht
Tonnie,

Er valt me een kleinigheidje op.
Als je een subcategorie filtert via dubbelklikken of via het uitvalpijltje dan staat die op het overzicht achter Categorie .
Selecteer je die ene categorie via Selectie via werkvenster dan staat er meerdere achter Categorie in het overzicht.

Met vriendelijke groet,
Henk

Lees meer
22 jan 2017 09:35 #3969 door Tonnie
Goedemorgen Henk,

Bedankt voor het melden. Dat kan inderdaad beter en ik heb het dan ook opgelost (beschikbaar in versie 2.49, vanaf nu online).

Mvg., Tonnie

Gemaakt door Kunena