Extra kolom bij bedragen ?
- Wil
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
14 juni 2015 08:45 #2766
door Wil
Extra kolom bij bedragen ? werd gestart door Wil
Hoi,
Op de allereeste plaats even een complimentje voor dit geweldige programma !
Ik heb een klein vraagje ivm een mogelijke wijziging:
Is het mogelijk een extra kolom toe te voegen bij de bedragen, zodat uitgaven en inkomsten een "eigen" kolom hebben ??
Dat maakt volgens mij de afgedrukte overzichten een stuk duidelijker.
Op het scherm is het verschil goed te zien door andere kleurtjes, maar bij het afdrukken is alles zwart en dan zie je niet zo goed het verschil tussen in en uit..??
Ik lees wel wat je ervan vindt...
mvgr
Wil
Op de allereeste plaats even een complimentje voor dit geweldige programma !
Ik heb een klein vraagje ivm een mogelijke wijziging:
Is het mogelijk een extra kolom toe te voegen bij de bedragen, zodat uitgaven en inkomsten een "eigen" kolom hebben ??
Dat maakt volgens mij de afgedrukte overzichten een stuk duidelijker.
Op het scherm is het verschil goed te zien door andere kleurtjes, maar bij het afdrukken is alles zwart en dan zie je niet zo goed het verschil tussen in en uit..??
Ik lees wel wat je ervan vindt...
mvgr
Wil
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
12 juli 2015 10:39 #2889
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Extra kolom bij bedragen ?
Hallo Wil,
Allereerst bedankt voor het compliment
Betreffende je verzoek. Ik heb dit even bekeken en toevoegen van een kolom is erg lastig. Wat wel kan is bedragen afhankelijk van het teken links of rechts uitlijnen. Zo wordt dit ook vaak in boekhoudprogramma's gedaan. Ik heb dan echter nog wel wat vragen:
Kan je dit eens bekijken?
Mvg., Tonnie
Allereerst bedankt voor het compliment

Betreffende je verzoek. Ik heb dit even bekeken en toevoegen van een kolom is erg lastig. Wat wel kan is bedragen afhankelijk van het teken links of rechts uitlijnen. Zo wordt dit ook vaak in boekhoudprogramma's gedaan. Ik heb dan echter nog wel wat vragen:
- Wat moet er rechts? De negatieve of de positieve bedragen?
- Moet dit alleen worden toegepast bij het bedrag? Of ook bij de kolommen met de saldo's? Mij lijkt overigens alleen bedrag van toepassing.
- Moet het min-teken nog steeds worden weergegeven?
Kan je dit eens bekijken?
Mvg., Tonnie
- Wil
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
12 juli 2015 12:49 #2895
door Wil
Beantwoord door Wil in topic Extra kolom bij bedragen ?
Hoi Tonnie
wat links of rechts moet is niet zo belangrijk, maar meestal zie je volgens mij, de af- rechts en de bij- links..
Wat mij betreft gaat dit alleen voor de transacties, dat is het meest handige
ik zou graag het minteken blijven zien, omdat de kolom bedrag erg smal is en bij vier cijfers eigenlijk al vol staat..
mogelijk dat ook deze bedrag kolom wat breder kan worden waardoor het verschil tussen links en rechts nog wat duidelijker wordt..??
mvgr
Wil
wat links of rechts moet is niet zo belangrijk, maar meestal zie je volgens mij, de af- rechts en de bij- links..
Wat mij betreft gaat dit alleen voor de transacties, dat is het meest handige
ik zou graag het minteken blijven zien, omdat de kolom bedrag erg smal is en bij vier cijfers eigenlijk al vol staat..
mogelijk dat ook deze bedrag kolom wat breder kan worden waardoor het verschil tussen links en rechts nog wat duidelijker wordt..??
mvgr
Wil
- Wil
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
12 juli 2015 15:25 - 12 juli 2015 15:25 #2897
door Wil
Hoi Tonnie
nog een aanvulling. Ik had eea nog even bekeken, maar als de geldsbedrag kolom breder wordt en je er boven links of rechts het + en het - teken plaatst, hoeft er uiteraard bij de bedragen die er dan onderkomen staan, geen + of - teken te komen..!! ??
mvgr
Wil
nog een aanvulling. Ik had eea nog even bekeken, maar als de geldsbedrag kolom breder wordt en je er boven links of rechts het + en het - teken plaatst, hoeft er uiteraard bij de bedragen die er dan onderkomen staan, geen + of - teken te komen..!! ??
mvgr
Wil
Laatst bewerkt 12 juli 2015 15:25 door Wil.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
21 juli 2015 20:19 #2908
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Extra kolom bij bedragen ?
Hallo Wil,
Ik heb net versie 2.32 online gezet waarin deze mogelijkheid is toegevoegd. Je kan dit instellen via Instellingen / Tabblad Vormgeving / Uitlijning bedrag transactie. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
De kolom Bedrag kan je overigens zelf breder maken. Bij herstarten wordt deze instelling bewaard. De + en - heb ik zo gelaten. Als ik de - bij het bedrag zou weglaten zie je niet meer wat het is als de kolom te smal is.
Mvg., Tonnie
Ik heb net versie 2.32 online gezet waarin deze mogelijkheid is toegevoegd. Je kan dit instellen via Instellingen / Tabblad Vormgeving / Uitlijning bedrag transactie. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
De kolom Bedrag kan je overigens zelf breder maken. Bij herstarten wordt deze instelling bewaard. De + en - heb ik zo gelaten. Als ik de - bij het bedrag zou weglaten zie je niet meer wat het is als de kolom te smal is.
Mvg., Tonnie
- Wil
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
21 juli 2015 23:07 #2911
door Wil
Hoi Tonnie
Helemaal geweldig... ik ben hier meer dan tevreden mee... bedankt voor de geweldige service..!!
Helemaal geweldig... ik ben hier meer dan tevreden mee... bedankt voor de geweldige service..!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie