Hoofdletters kleineletters veranderen.
- Ericoo
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
24 mei 2015 14:55 - 25 mei 2015 12:05 #2642
door Ericoo
Hoofdletters kleineletters veranderen. werd gestart door Ericoo
Dag Tonnie,
In de kolom omschrijving en specificatie worden nu hele woorden/zinnen in hoofdletters of kleine letters weergeven door elkaar. Zou je misschien een instelling kunnen maken dat alleen de eerste letter van de zin een hoofletter is, als men dit zou willen. Ik heb dit namelijk zelf al geprobeerd om mijn hele banktransbestand te exporteren naar excel en daarna te wijzigen. Als ik dan dit bestand weer inlees beginnen de genoemde kolommen wel met een hoofdletter, maar ben ik alle toegewezenn bijlagen kwijt en vinkjes bij handmatig aangemaakt.
Ga zo door met dit geweldige programma.
In de kolom omschrijving en specificatie worden nu hele woorden/zinnen in hoofdletters of kleine letters weergeven door elkaar. Zou je misschien een instelling kunnen maken dat alleen de eerste letter van de zin een hoofletter is, als men dit zou willen. Ik heb dit namelijk zelf al geprobeerd om mijn hele banktransbestand te exporteren naar excel en daarna te wijzigen. Als ik dan dit bestand weer inlees beginnen de genoemde kolommen wel met een hoofdletter, maar ben ik alle toegewezenn bijlagen kwijt en vinkjes bij handmatig aangemaakt.
Ga zo door met dit geweldige programma.
Laatst bewerkt 25 mei 2015 12:05 door Ericoo.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
05 juni 2015 08:39 #2722
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Hoofdletters kleineletters veranderen.
Hallo Ericoo,
Sorry voor mijn late reactie. In verband met de nieuwe beta-versie zijn andere zaken even blijven liggen waarvoor mijn excuses.
Betreffende je verzoek. Dat is inderdaad een nuttige toevoeging. Ik zal deze in één van de volgende versies opnemen.
Mvg., Tonnie
Sorry voor mijn late reactie. In verband met de nieuwe beta-versie zijn andere zaken even blijven liggen waarvoor mijn excuses.
Betreffende je verzoek. Dat is inderdaad een nuttige toevoeging. Ik zal deze in één van de volgende versies opnemen.
Mvg., Tonnie
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
29 aug 2015 16:04 #2978
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Hoofdletters kleineletters veranderen.
Hallo Ericoo,
Ik heb zojuist een nieuwe versie van BankTrans online gezet (2.34) waarin het mogelijk is de teksten in transacties om te zetten. Er zijn twee zaken toegevoegd:
Hopelijk voldoet deze aanpassing aan je wensen.
Mvg., Tonnie
Ik heb zojuist een nieuwe versie van BankTrans online gezet (2.34) waarin het mogelijk is de teksten in transacties om te zetten. Er zijn twee zaken toegevoegd:
- Er is een functie toegevoegd onder Menu / Extra (Gegevens omzetten naar beginhoofdletters). Hiermee kan je reeds aanwezige transacties omzetten.
- In de instellingen op het tabblad Gegevens kan je nu instellen dat het omzetten ook automatisch plaats moet vinden bij het importeren.
Hopelijk voldoet deze aanpassing aan je wensen.
Mvg., Tonnie