Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

check Inlezen van ASN bank

• Jan Kortschot
  • Jan Kortschot's Profielfoto Onderwerp Auteur
Lees meer
03 mei 2015 11:54 #2561 door Jan Kortschot
Inlezen van ASN bank werd gestart door Jan Kortschot
geacht forum,

Sinds kort overgestapt naar de ASN Bank en ik probeer daarvan de transacties in te lezen.
ASN bied meerdere opties voor download aan, zie bijgevoegd screenshot. Ik kwam er achter dat ik alleen
via de eerste optie (CSV met rekeningnummers) iets kon inlezen. Alle andere opties worden door BankTrans
niet herkend. ASN heeft wel een specificatie afgegeven van de export bestanden. Zie bijgevoegde pdf.
Misschien is het daarmee mogelijk om de import wat aan te passen zodat ook een download met IBAN nummers
kan worden ingelezen?

DJK
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 mei 2015 20:32 #2611 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Inlezen van ASN bank
Hallo Jan,

Ik ga dit bekijken en zal BankTrans daarop aanpassen. Zou je eventueel een voorbeeldbestandje kunnen doorsturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Alleen de kopregel is waarschijnlijk wel al genoeg al zijn een paar regels met data wel handig. Je mag dit bestand ook aanpassen ivm privacy maar gebruik dan aub wel kladblok (notenpad).

Mvg., Tonnie

PS. Ik heb dit topic verplaatst naar de wijzigingsverzoeken.

• Jan Kortschot
  • Jan Kortschot's Profielfoto Onderwerp Auteur
Lees meer
12 mei 2015 22:08 #2621 door Jan Kortschot
Beantwoord door Jan Kortschot in topic Inlezen van ASN bank
Ok, ik zal over de email twee voorbeelden sturen. Eén met IBAN en CSV en één met IBAN en CSV2004 (dat is met quotes om de velden). Ik heb al gezien dat er geen header in de files staat. De veld indeling klopt met de beschrijving zoals door de bank opgegeven.

DJK

Lees meer
22 juli 2015 07:49 #2912 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Inlezen van ASN bank
Hallo Jan,

Ik heb een nieuwe versie van BankTrans online gezet (2.32). Hiermee kan ook het formaat csv2004 worden ingelezen. Kan je dit eens testen en laten weten of het zo in orde is?

Mvg., Tonnie

PS., Bedankt voor de testbestanden en beschrijving.

Gemaakt door Kunena