Totalen per periode (csv)
- Martin
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
29 dec 2014 20:24 #2297
door Martin
Totalen per periode (csv) werd gestart door Martin
Ik heb twee vragen/opmerkingen. Ik zal hierbij opmerken dat ik het overzicht met periode "maand" uitdraai.
- Is het mogelijk dat je bij het exporteren naar een CSV bestand alle cumulatieven die leeg zijn (dus de waarde 0 hebben) ook daadwerkelijk een 0 invult? Nu bestaat de waarde uit een leeg veld en dit gooit de Excel berekeningen in de war. Ik moet dan handmatig in alle lege velden een 0 invullen om het te laten werken.
- Het lijkt erop dat de kolom "Gemiddeld" niet klopt bij de regel "Totaal alle categorieën". Als je het totaal van alle gemiddelden bij elkaar optelt klopt het wel, maar als je het gemiddelde van de waarden bij "Totaal alle categorieën" berekend klopt het niet. Dus verticaal opsommen klopt wel, maar horizontaal het gemiddelde narekenen klopt niet. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
02 jan 2015 20:10 #2322
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Totalen per periode (csv)
Hallo Martin,
Bedankt voor je opmerkingen. De aanpassing voor de csv-export zijn logisch en ik zal dit in één van de volgende versies opnemen. De berekening ga ik uiteraard ook controleren. Ik kom hier nog op terug.
Ik heb dit topic overigens verplaatst naar de Wijzigingsverzoeken. Dan blijft het voor mij wat overzichtelijker aangezien het hier een aanpassing betreft.
Mvg., Tonnie
Bedankt voor je opmerkingen. De aanpassing voor de csv-export zijn logisch en ik zal dit in één van de volgende versies opnemen. De berekening ga ik uiteraard ook controleren. Ik kom hier nog op terug.
Ik heb dit topic overigens verplaatst naar de Wijzigingsverzoeken. Dan blijft het voor mij wat overzichtelijker aangezien het hier een aanpassing betreft.
Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Martin
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
28 mrt 2015 10:36 #2445
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Totalen per periode (csv)
Hallo Martin,
Ik heb een nieuwe versie online gezet waarin de hier gemelde problemen zijn verholpen. De export naar csv zou nu nullen moeten bevatten voor bedragen gelijk aan 0 en de berekening van de gemiddeldes is aangepast.
Hopelijk is het zo in orde.
Mvg., Tonnie
Ik heb een nieuwe versie online gezet waarin de hier gemelde problemen zijn verholpen. De export naar csv zou nu nullen moeten bevatten voor bedragen gelijk aan 0 en de berekening van de gemiddeldes is aangepast.
Hopelijk is het zo in orde.
Mvg., Tonnie
- Martin
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
28 mrt 2015 16:36 #2451
door Martin
Beantwoord door Martin in topic Totalen per periode (csv)
Hallo Tonnie,
Het werkt prima zo. Ik heb je een bedankje gestuurd.
Groet, Martin
Het werkt prima zo. Ik heb je een bedankje gestuurd.
Groet, Martin
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie