Formaat inlees bestand
- PaPinkelman
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
26 apr 2011 10:58 #105
door PaPinkelman
Formaat inlees bestand werd gestart door PaPinkelman
Een paar dagen geleden ben ik attent gemaakt op dit programma. In het begin, uiteraard, even wat zoeken maar door de tijd heen word ik steeds enthousiaster.
ING/Postbank en ASN bestanden worden prima verwerkt. Helaas kom ik even niet verder met NIBC, deze werkt met .tab extentie.
Mijn vraag is dus..... U raad het al, is het mogelijk om deze ook toe te voegen.
In afwachting van Uw reactie.
met vriendelijke groeten,
ING/Postbank en ASN bestanden worden prima verwerkt. Helaas kom ik even niet verder met NIBC, deze werkt met .tab extentie.
Mijn vraag is dus..... U raad het al, is het mogelijk om deze ook toe te voegen.
In afwachting van Uw reactie.
met vriendelijke groeten,
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
26 apr 2011 13:11 #106
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Formaat inlees bestand
Ik heb even gezocht op internet maar kan geen beschrijving vinden van het formaat dat NIBC gebruikt. Kunt u me wellicht een voorbeeldbestand toesturen via e-mail (
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
)? Ik heb een bestand nodig met slechts een aantal regels waarbij u uiteraard de rekeningnummers mag aanpassen. Met dit bestand is het voor mij mogelijk om BankTrans aan te passen zodat u ook deze transacties kunt inlezen.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
26 apr 2011 16:04 #109
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Formaat inlees bestand
De optie voor het inlezen van de csv bestanden van Dexia is vanaf nu (versie 1.30) aanwezig.
- PaPinkelman
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
26 apr 2011 16:28 #111
door PaPinkelman
Beantwoord door PaPinkelman in topic Formaat inlees bestand
Hallo,
Ik heb nu een voorbeeld van een NIBC download via Email verstuurd.
Hopelijk is dit voldoende maar als ik nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag
Ik heb nu een voorbeeld van een NIBC download via Email verstuurd.
Hopelijk is dit voldoende maar als ik nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag